lørdag 8. november 2008

Julebidrag #11

Her kommer en liten julekalender laget av de minste fyrstikkeskene jeg fant. Den er så liten og søt! Den er bare ca.11 cm høy og bred:-) kjempesøtt format. Jeg holdt på å leke meg med kalendere til kurset jeg skal ha til uka på "Screppa". Men det er sånn stor en - og så måtte jeg bare prøve meg på en liten også!!!
Denne får gå inn i mine juleprosjekt på Kreativ hobby
Lurer på hvem som skal få denne???

Here is a tiny christmas-calender made of small matchboxes. It's about 11 x 11cm.
I wounder who I will give this to?


2 kommentarer:

Hildegunn sa...

Nydelig kalender Torill!
Jeg har samlet sammen mange esker for å lage en slik kalender, men det blir sikkert bare med tanken ;)

Ønsker deg en flott kveld!

Siv Anne sa...

Å den var lekker.
Nydelig hvit og kjempeflott.
Heldig de som får den