søndag 12. april 2009

1-2-3-scrap #4

i runde 4 på 1-2-3-scraps mesterscrap skulle vi ikke bruke mønsterark av noe slag. Vi kunne lage de selv, men ikke ferdigkjøpte. Jeg så en gang i en blogg at noen hadde brukt maling på bølgepapp og et nydelig hvitt og blått mønsterark. (var det hos Salte, tro?? Takk for ideen iallefall!) Så jeg tenkte kanskje jeg kunne bruke en serviett... Så her har jeg malt og klæsjet en tynn serviett oppå og latt tørke. Og dekorert! Bildet er av meg og min gode venn Line - som bor alt for langt unna, hun også! Hun er en utrolig kreativ sjel - og den eneste som faktisk er nydelig med blått hår. (mange år siden nå...)
Takk LINE, for at du er den du er! klem klem!!!

Jeg vant forresten denne runden med denne LOen!!! En super start, etter påskefjellet!



With this LO I won this round on 1-2-3-scrap. A great start after Easter!! The picture is of my great friend LINE, who live too far from me! She is realy a great friend!!

13 kommentarer:

UlrikaT sa...

Vilken fantastsik ide att bruke en seriett, det skall jeg prøve! Underbar LO, skønner att du vann med denne! Gratulerer! :)

Marit sa...

Halloen!
For en stilig LO, så flott - og kreativ - bakgrunn, og som vanlig vakkert pyntet med nydlige farger.
Gratulerer med seieren!
Ha en fin påskedag!
Klem fra Marit

Caroline sa...

Dette var en utrolig stilig LO! For en genial idè med bakgrunnen! :D
Det ble helt vanvittig nydelig!! Kjempe stilig! Klarer ikke å se meg mett på denne LOen

Camilla sa...

Hei hei!

ja påaska har vært hærlig.

Nydelig LO forresten. Godt jobba kaller man sånt :)

Oppskriften var som følger: legg opp 68 masker. Strikk 5 cm rangbord(2 rette og 2 range) strikk så som du vil i 29 cm, fell av etter eget ønske til du er nede i 9 masker. Dra tråen gjennom og fest. Vær så god; lue:)

les; oppskriften var for vanskelig å følge, så jeg gjorde det jeg kan av strikking frem til i dag...

hehe, håper å se en lue ;)

ha en flott søndag!

❤ Kaia sa...

Det var en nydelig LO må jeg si.
Kjempeflott med bølgepapp/serviett/maling. Det ble en nydelig bakgrunn.
Og så var den så flott pyntet.
Grarulerer med seieren.
Fullt fortjent.
Ha en fortsatt flott påske :o)

Klem

Bente sa...

Utrolig nydelig!! Så kreativt!

enitsirk sa...

Å denne var bare superfin!! En skikkelig LO man blir gald av å se på:-)

Klem

Maya sa...

Ikke noe rart om du vant!
For denne var bare så vakker!!
Nyydelig med servietten,bølgepappen og blomstene!
Klem fra Maya :)

Siv Anne sa...

Utrolig krativt. Kjempeflott var den, nydelig med den servietten

Julia sa...

Denne var utrolig nydelig! Så lurt å bruke en serviett!!
Kjempefine farger og detaljer som vanlig hos deg!

Merete sa...

Wow!! Så utrolig stilig!!
En nydelig LO:)

Hildegunn sa...

Kjempeherlig LO!
Utrolig kult at du har brukt bølgepapp og serviett!
Gratulerer med seieren!

Hilde sa...

Digger denne!!!
Må herme litt etter denne tror jeg!!