søndag 27. desember 2009

Hva var vel livet uten deg?

I går fikk jeg scrappet litt i julestria. Og jeg hev meg på en oppgave på Scrapping the Music, og tittelen på sangen passet perfekt til en bryllupsside! Bildet er fokusert på buketten min.
Det var godt å sitte sånn og scrappe, og kose meg igjen. Og godt å ikke laget noe julete!
Her er det rolige dager, med mange familiemiddager. I morgen og tirsdag blir det litt jobbing igjen, og så blir det jo snart et nytt gost år!
Kos dere videre i romjula!

13 kommentarer:

Ida / Little sa...

jeg ELSKER det fuglebur papiret!! og det passet veldig godt på denne Lo'n her altså!! :)

Og tusen takk for gaven forresten (og nydelig kort), de passet perfekt, og var helt gull siden jeg alltid er så kald på hendene!! Tror folk vet jeg er en frysepinne når jeg fikk pels pledd og flere par tøfler :p Men nå er jeg godt utstyrt!! :)

Romjulsklem Ida

Gladie sa...

Så lekker denne var ! Nydelig pyntet :)

Gro aka emrille sa...

Nydelig! Herlig hvordan du tar opp igjen buketten i blomstene dine. Og bildet i seg sjøl er jo helt nydelig!

Takk for at du deltar og ha en fortsatt gledelig jul:)

Asil sa...

Fantastisk! Så fine farger og så stilig oppsett! Virkelig inspirerende!

Unknown sa...

Great layout you made with wonderful details.
bye bye,Lean.

❤ Kaia sa...

Nydelig bryllups LO igjen...
Herlig oppsett og utrolig flott pyntet.
Ønsker deg en fortsatt flott romjul.

Stor klem fra Kaia

Lula sa...

Denne var flott!! Herlig oppsett og en nydelig glød i hele loen;)

Siv Anne sa...

Sommerlig og friskt, skulle mer enn gjerne sett hele bryllupsalbumen når du er ferdig med den. IRL, får kanskje det på Steinkjerscreppa. Ikke lenge igjen.

Må få takke deg også Torill for mange koselige beøk i bloggen min og jeg i din. Og utrolig artig å treffe deg på de koselige scrappeningene.

Vibeke sa...

Dette var jammen meg en vakker LO Torill!! Du er så flink:)

Kos deg i jula - og håper du får enda litt mer scrappetid:)

Lene sa...

Romantisk og flott LO! Nydelig pyntet!

Lene - nabon sa...

så koselig Lo, kjempefin også! Nydelig!

Wenche sa...

Nydelig. Jeg likte så godt måten du ikke fremhever bildet men stemningen.

Lambi sa...

ÅÅÅ,finnes ikke andre ord å bruke her enn lekkert!!! :) Flott bilde av pent par og kjempe lekkert hvordan du har pyntet med blomster som passer med brudebuketten i bilde! Helt perfekt LO altså!:) God nytt og kreativt scrappe-år til deg! ;)