lørdag 27. februar 2010

Kalde spor

I disse OLtider er det virkelig ikke til å unngå å bli inspirert av de ULTRAflotte fargene! Lyseblå, mørkeblå og limegrønn! Skikkelig lekkert!

STM har en utfordring som passet dette helt perfekt - for det er ikke bare jeg som har blitt inspirert av fargene! OL-bonusen var en skikkelig sikker utfordring som jeg måtte delta på!

Her er mitt bidrag!


Takk Kari, Hege, Monika og Hildegunn for FLOTT treff i går! Alltid like koselig - selv om det var litt kaldt i starten... Skjønner ikke hvem som glemte å sette på ovnen.....

VANT MED DENNE FAKTISK!!!

8 kommentarer:

Hildegunn sa...

Superflott LO du laget, jeg synes også de fargene er herlige! Og bildet ditt er jo så flott!

Selv takk for koselig treff, dere satt vel til langt på natt da dere endelig fikk varmen i dere ;)
Ha en fin kveld!
Klem

Gro aka emrille sa...

Lekker! Nydelig bilde, og så kult med sirklene som du har spredt litt utover:)
Hva slags bokstaver har du brukt på "kalde"? De var fiiiiine:)

Takk for bidraget ditt!

Monika sa...

Kaldt eller ikke ... veldig koselig var det uansett ;)

Kjempeflott lo, med et utrolig herlig vinterbilde!!

Camilla sa...

glemte ovnen...... igjen? :P
Flott LO ♥

Iselind sa...

Jeg tenker på den flottte fagekombinasjonen hver gang jeg ser på Ol....dvs, hver eneste kveld.

Nydelig vinterside du har laget. Likte spesielt ringene du har stemplet på med.

Har virkelig begynt å se frem til steinkjerscreppa. Hotellrommet er i boks.

Ha en strålende lørdag.

Klem

Ellen Karin sa...

Denne var virkelig lekker Torill. Passet så godt med det skispor bildet også. Og de ringene du har i bakgrunnen assosierer jeg litt med OL-ringene. Kjempeflott!!!

Bokstavene er kjøpt på Panduro, er de ikke? Jeg tror jeg har like i samlinga mi. :)

Tonje - fantorangen sa...

Nydelig LO i de knallfine OL fargene :) Fargene og pynten du har brukt får frem den fine kalde stemningen i bildet!

ps. Tusen takk for superhyggelig kommentar i bloggen min! :) :)

Wenche sa...

Nydelig LO.
Jeg likte også bildet veldig godt.
Fikk hjemlengsel av den.
Flott levert!!