lørdag 20. mars 2010

Være meg selv - marssangen på STM




Dette ble mitt bidrag til Marssangen inne på STM, "La meg være ung"! Fant en strofe der som jeg gjerne vil at min sønn skal bli trygg på!! Det kommer nok...

Var skikkelig arti å bruke litt rosa ark på en gutte-LO!!!
Jeg lagde denne i går kveld på et kjempekoselig scrappetreff nede på lokalet mitt! Vi var 9 stykker som koste oss og lagde masse flott!! Det er så inspirerende å sitte sånn sammen!

OG NÅ ER DET BARE 3 UKER TIL VI SITTER PÅ STEINKJERSCREPP{A} 2010 OGSÅ!!!!

9 kommentarer:

Marie Wisén sa...

Fantastiska färgval!!!

Kram Marie

Pinklady 68 sa...

Det er utrolig moro og kreativt med scrappetreff. Var på Ski forrige helg og koste meg gløgg ihjel:-)
Stilig LO av din sønn!
Klem Laila.

Lambi sa...

Enig, scrappetreff er kjempe gøy og veldig inspirerende! LOen din ble helt nydelig! Likte innslaget av rosa jeg,hehe. Fint med sånne hjemmelagde sirkel blomster og en flott tittel,ikke minst! :) Klem

❤ Kaia sa...

Kjempeflott LO, og såååå flotte farger du har brukt.
Det er gøy å samles litt for å lage kort og sånn, MEN NÅ ER DET SLT FOR LENGE SIDEN..
Natti natt.
Klem fra Kaia

Ida / Little sa...

se rååååsa joh :) det ble jo fint med den grønne da, og veldig fin sommerfugl punch!! :)

klem Ida

Toi9 sa...

Artig at du har brukt rosa :) Fint bilde og tittel.
Tenk at det bare er 3 uker igjen til treffet :) Herlig !!
Klem Toini

Lene sa...

Så herlig pastell LO! Kjempestilig med sirkelblomstene du har laget!

Takk for at du deltar!

Vibeke sa...

Så kul denne var, Torill!! Jeg digger alle sirkelene dine!!:)

Håper helga har vært fin!!:)

Wenche sa...

Nydelige farger og et tøft oppsett.
God påske!