fredag 21. mai 2010

PIPPI POWER

Da er det klart for ny "månedens inspirator" i Scrappehuset!

Og i mai har vi jo fokus på det å dokumentere. Da er det ganske naturlig å la seg inspirere av dagbøker denne gangen! Her står journaling i høysete, og de fleste har kanskje vært innom ei slik bok oppigjennom oppveksten?

Jeg har iallefall det! Pusurdagbøkene var nok min vei inn i scrappinga:0)
Og jeg har mange år med dager nedskrevet i dagbøkene mine. Ikke alt som står der som jeg tar fram... (hi hi), men det er mange tanker, ord og gjerninger (!) der.

Jeg har laget en art journal side denne gangen. Dere som har vært på kurs hos meg på SteinkjerScreppa kjenner kanskje igjen denne siden - slik ble den når den ble helt ferdig!



5 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrolig hærlig side dette her!
Spreke farger og ei skikkelig energisk side!

Har også lagt ut noen nye art journalsider på bloggen, det var virkelig min greie dette så igjen TUSEN TAKK for at jeg fikk lære dette av AKKURAT DU!

*fredagsklemmer* :) :) :)

June sa...

Ohhh that is so vibrant and fun, love it
hugs June xxx

~Isabell~ sa...

knall tøff og virkelig fargefull=)

pia iris sa...

wow sprek og herlig.
ikke noe jeg klarer å kopiere dette nei, fnis.
ha ei flott langhelg.

Siv Anne sa...

Suuuper digg :)De er bare unike de art Journalsidene du lager.

Tusen takk for pakken! :)

Ønsker deg en super helg

Klem