søndag 26. desember 2010

ScrappeHuset HOPPER av glede!


Håper dere alle har en fin jul og at dere koser dere.


Vi i ScrappeHuset har fortsatt på oss spanderbuksa. Etter å ha hatt en super adventskalender i desember - kan vi gratulere Hildegunn med den STORE scrappepakken!!


Vi feirer at langt over 200.000 besøkende har tatt turen innom oss siden vi åpnet bloggen - og vi er så superfornøyd med dere alle!! Tusen takk for at dere er så fornøyd med ScrappeHuset - det gir oss lyst til å fortsette i kreativt gir!!

I den anledning drar vi i gang 6 RAK'er.

For å få muligheten til bli med i trekkingen, må du bli med på BloggHopping.



Alt du trenger å gjøre er:

  • legge igjen en kommentar i våre private blogger. Du hopper fra den ene bloggen til den andre, og kommenterer minst 1 innlegg hos hver av oss.
  • legg inn det hoppende Huset i et eget innlegg eller i sidebaren på bloggen din. (høyreklikk på Huset,trykk på "egenskaper" og kopier url-adressen der. Denne skal du lime inn som bilde i bloggen/sidebaren)
  • Til slutt havner du i ScrappeHusetbloggen igjen hvor du gir et pip i innlegget der, da vet vi at du har vært innom alle – og du er dermed med i trekningen.

    Hoppingen begynner hos Vibeke! GOD HOPPING!
    Så hvis du har kommet til meg først, så må du hoppe tilbake til Vibeke og starte der.


Her er bilde av min RAK - men det blir med noen overraskelser også - det er jo jul fortsatt, så noe på luringa må jeg ha med:0)

Nå skal du hoppe videre til vår alles kjære Ann Cicilie!

GOD HOPPING VIDERE!!

Fristen er 2.januar kl.24.00.

Den 3.januar annonseres vinnerne i Huset.

45 kommentarer:

Ann Kristin sa...

Hei, da har jeg visst hoppet innom bloggen din :) Artig ide dere har fått :) Har kikket litt rundt her, de tagsene dine er nydelige! Og vintertrekortet var herlig! Ha en god dag, nå hopper jeg videre :)

nedergaard ( Lissy ) sa...

her kommer jeg ofte på din blog... du laver så smukke scrap.
Sjovt med sådan en bloghopping... vil gerne deltage, så nu hopper jeg videre

Mange hilsner med ønsket om en glædelig jul og et godt nytår

Anja´s kortkreasjoner sa...

Hurra så artig med bloghopping, for en fantastisk RAK, Må si dere har gjort mye for oss følgere denne mnd'en og dette topper jo det hele før nyttår.
tusen takk for all inspirasjon og alt det fantastiske du kreerer.
Klem, Anja

ninabakke sa...

Da har jeg hoppet til deg :)

Håper julen er veldig fin :)

Mvh Nina

Kjellaug sa...

Hoppet like godt inn til deg og jeg,som jeg sa til Vibeke ..koselig julesyssel,blogghopping.

Ha en god jul videre...

Asil sa...

Hoppeti hopp! Håper du har en strålende romjul! Forresten tror jeg at du kjenner svigermora mi som du har jobba med i en barnehage! :D Verden er ikke stor!

inger synnøve sa...

da har jeg hoppet over til deg :) og din RAK så og spennende ut:) du lager mye fint og jeg har kost meg her inne i en god stund nå :)

dette var en artig og morsom utfordring:) kjekt å se hva dere alle lager og så var det ett spart i rompa til å kommentere og ikke bare titte:) fortsatt god jul og godt nytt år :)

Marianne/skorpionen sa...

Hopper av glede innom deg :)

Herlig RAK!!
Ha en fortsatt god jul!
Juleklemmer
Marianne

Maya sa...

Gøy med litt blogghopping her på "morningen" mens jeg koser meg med en kopp te og huset er delvis våkent!
Ha en fin dag og kreativ romjul!

Turid sa...

Spennende å hoppe rundt i blogger må jeg si!
Takk for titten - her var det mye fint å se.
Hilsen Turid

Eline sa...

Hei. Da kommer jeg hoppende fra Vibeke til deg. Her er det masse flott inspirasjon. Morsomt tiltak dere har satt i gang. Tusen takk. Nå hopper jeg videre.
klem

Merete sa...

Morsomt å hoppe litt rundt fra blogg til blogg:) Lenge siden jeg har vært innom bloggen din merker jeg... Håper du og dine har hatt en hyggelig julefeiring så langt - og fortsatt god romjul:)

Camilla sa...

Så artig med blogghopp i jula :D
Fortsatt God Jul!

Trine sa...

Ønsker deg og dine ei riktig god jul og et flott nytt år. Morsom happening!

Jeanette sa...

Så artig med over 200 000 besøkende i "huset". Kjemepgøy, dere holder virkelig liv i scrappelysten til folk, selv om jeg må innrømme jeg sliter litt med å dra igang scrapping av LO'er for tiden. Men det skal bli bedre i 2011!
Flotte juletags du har laget. Ønsker deg og dine en fin jul og et kreativt 2011! Klem fra Jeanette :)

Guri sa...

Her kommer eg hoppande :)
Har kikka rundt i bloggen din - nydelige juletags du har laga.

Hege-Annie Simonsen sa...

Hoppeti-hopp! Gøy med alle de mange besøkene på Scrappehuset-bloggen!! Er gjerne med og feirr dere med blogg-hoppen deres! Sjenerøst!

Takk for alt du deler av din kreativitet som DT medlem hos nettopp Scrappehuset - og ellers!!

Julehilsen, Hege

Bente Fagerberg sa...

En fin måte å bruke ledigheten til. Se på scrapping blir man aldri trött av! Mye fint her!

Elisabeth sa...

Ja nå kommer jeg hoppende fra vibekes blogg, dette var jo gøy.

Fortsatt god jul.

Anonym sa...

god fortsättning o gott nytt år!

Toi9 sa...

Hei Torill, da var det din tur å få besøk :)
Koselig å komme innom her, å se alt det lekre du lager!
Spennede RAK!

Ha en fortsatt fin julefeiring :)
Klem fra Toini

Bente sa...

Hei på deg:) Innom bloggen din er jeg titt og ofte:) Ikke alltid jeg er så flink å legge igjen et spor etter meg:p men innom BARE MÅ jeg:)))
Takk for alt du lager og deler med oss:)jeg vil gjerne delta i trekningen av din fantastiske RAK...

Håper du har en magisk julefeiring med dine. Fortsatt god jul.

Mange klemmer fra Bente

Hege sa...

Jeg hopper innom deg en tur også jeg!
Håper vinnerlykken er større denne gangen... :-P
Ha en fortreffelig romjulskveld!

LØKK MED JULA!

GryA sa...

Hopper innom deg og hopper videre etter å ha kommentert litt!

Morsomt å være med på feiringen!

Cathrin sa...

Her kommer jeg hoppende! Gratulerer så mye med mange besøkende, kjempekoselig at dere vil feire med en blogghopp. Spennende med overraskelse i RAKet...
Da hopper jeg videre....
-Cathrin-

Hobbykroken sa...

Hei, mange fine tag hos deg. Moro med blogghopping da.
Fortsatt god jul.
Ann Kristin

Hildegunn sa...

Så morsomt med blogghopp, altså! Jeg må jo prøve lykken igjen, jeg også ;) Gleder meg så til å motta pakken min :)

Med ønske om noen fine romjulsdager!
Klem

Kari sa...

Hoppeti-hopp! Innom deg en tur også, alltid like koselig og inspirerende!
Fortsatt god jul vennen! klem

marit sa...

Flott rak, hopper videre jeg;)

Jeanette ♥ sa...

Skriver det samme til deg som jeg gjorde til Vibeke;
Første gangen jeg er med på blogghopping, nå mest for moro og for å få besøkt enda flere kreative og inspirerende blogger.
INGEN dum idé *thumbs*

Du lager nydelige kreasjoner, jeg liker måten du setter sammen alt på.
Tusen takk for at du deler og inspirerer.

Ha en herlig kveld.

Klem

HegeHB sa...

Morsomt med slik blogghopping så får man settt m asse blogger:) Fortsatt god ul- nå skal jeg hoppe videre:)

Berit sa...

Litt av en ide denne"øyhoppingen". Men for en som er nybegynner er det slettes ikke enkelt å finne fram. men jeg skal nå se om jeg ikke klarer å stå løpet ut! Tjohooo...
nå hopper jeg videre!

Bococco sa...

Så moro dette var! Også får man liksom tatt seg en runde igjen.

Tusen takk for masse god inspirasjon i året som gikk. Du er en av de som har æren for at jeg endelig fikk det til. :)

Klem fra Agnete! :) :) :)

Aquarell sa...

Dette høres spennende ut! Har hoppet hit fra Vibeke, og skal nå hoppe meg videre... :)
Fortsatt god jul!

Bococco sa...

Hoppe litt til jeg. :)

Øyvind sa...

Hoppsann! Dette var jo en grei måte å bli kjent med bloggere på! Fortsatt god jul! :)

Stine sa...

Nå har jeg kost meg rundt i bloggen din og fått masse inspirasjon! "Hopper" videre jeg da!

Ellinore sa...

Spennende med blogghopping.....blir gjerne med.
Gont Nyttår.
Klem

LindaSS sa...

Her kommer jeg hoppende innom... har kikket og sett masse flott her inne, og må nok kikke litt mer før jeg hopper videre.. :D

Anonym sa...

Hei du♥ Så moro med blogghopping! Blir veldig gjerne med! Har aldri vært med på noe liknene tidligere, så dette kan bli moro! :) Kjempeflott rak har du også! *vilha*

Kos deg i romjulen videre, og ha en fantastisk nytt år:)♥

Klem fra meg♥

Julia sa...

Så lekkert kort du har laget!
Håper dere har hatt ei fin julefeiring!
Jeg hopper videre med ønske om et godt nytt år!

Anonym sa...

Då var turen kommet til deg :) og har var det mykje vakkert ;)) Kjempe morsomt å hoppe frå blogg til blogg og se på alt det vakkre som blir laget :)))

Ønsker ei fin nyttårsfering!

Og så hopper eg vidare ;)

Solveig sa...

Mye lekkert!
Hopper videre!

Velkommen til mitt scrappehjørne sa...

Kjempe flott blogghopping dere har:-)
Du lager utrolig mye lekkert (vanskelig å bare velge ut noe spesielt *lol*)
Kommer til å følge bloggen din oftere i 2011 :-)
Godt nytt kreativt år!

Maggie sa...

Jeg hopper gjerne! Morsomt tiltak!
Liker godt din steam punk stil, den er helt rå.
Da hopper jeg videre :)