fredag 14. januar 2011

HURRA! Det er fredag igjen!!


Jeg elsker fredager!!!
"Lenge" til mandag! En hel helg forran meg! Fredagskos i sofakroken, med Gullrekka, eller Senkveld! Eller det beste av alt - kanskje jeg skal unne meg litt scrappetid?

Da kan det jo hende at jeg har lyst på en liten søt skisse å jobbe med?
Og da passer det jo supert med FredagsSkissa på ScrappeHuset!
FredagsSkissa #2 er her!


Så har du lyst på en skisse til helgen???


FredagsSkissene lager vi jentene i Huset selv, og denne fredagen var det jeg som skulle fikse en skisse - kun til inspirasjon for våre lesere:)

Det er ingen regel at du må scrappe skissen i kveld eller i helgen. Denne kan du scrappe når det passer best for deg selv:)

2 kommentarer:

-Aina- sa...

Er ikke ofte jeg synes skisser er søte, men denne var det allsa♥

Ønsker deg en fin helg♥

Bente Fagerberg sa...

Takk for den veldig fine skissen.
Den skulle jeg gjerne pröve på!