onsdag 16. februar 2011

Vi tar'n - Be square

Da har vi i ScrappeHuset kommet til en ny runde med "Vi Tar`n", hvor vi har funnet en LO fra en scrapper som vi liker veldig godt, og som vi har latt oss inspirere av.
Denne gangen er det Frynologia vi har vært inne hos og funnet en flott LO!
Her er min inspirasjonsresultat;

Jeg ble inspirert av den swirlen hun hadde bak bildene sine!

Bildene er fra en veldig kald dag i slalåmbakken i fjor! Og gutta var ute å prøvde nytt utstyr!



Sponsorbruk:
Tag fra TaDa
Studio Calicio: mønsterark fra october afternoon, grønne blomster fra SassaFrass, bazzil, fabRips
Studio2Mers: mønsterark
American Crafts: sirkelbokstavene og thickers
KortHobby: ski og staver metallpynt
Prima: krokodille
Nikki Sivils: Flagg

La oss se ditt inspirasjonsbidrag! Hærlig premie fra TaDa!!

8 kommentarer:

oheidia sa...

Hei Torill! Lenge siden jeg har besøkt bloggen din nå! Tror jeg lever i min egen lille kortlagingsboble om dagen - men jeg skal nok scrappe litt også!

Nydelig Lo med tøffe detaljer og kule farger! Hærlig!

Du, jeg ble jo trekt ut til det online kurset men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal kunne logge meg på. Har ikke fått noe e-post fra dere og har ikke funnet ut hvordan jeg sender e-post til scrappehuset. Kan ikke du få hjulpet meg med dette. Min e-post er heidi.rahm alfakrøll getmail.no

Toi9 sa...

Skikkelig herlige farger og detaljer!!
Du er så flink å bruke gult, og det blir så stilig når du gjør det!!

Må prøve meg på den utfordringen :)

Ha en fin onsdagskveld :)
Klem Toini

nedergaard ( Lissy ) sa...

Sååå nydeligt ... skønne farver og så fine detaljer

God aften til dig

Anette sa...

Tusen takk for kommentar i bloggen min.
Du kan selvsagt velge selv hvordan du vil gjøre det med ordbekreftelse, det gjør bare kommentarjobben vår lettere når en skal kommentere 100 bidrag f.eks. Men jeg skjønner valget ditt - har selv en del spam inni mellom, og det er fryktelig irriterende!

❤ Kaia sa...

Rålekker LO...
Flotte farger, og det blå mot det gule er bare lekkert...
Klem fra Kaia

Silje sa...

Så utrolig flott LO, Torill! Knall farger - love it!!

annes paperfun sa...

Ååå så stilig!!!
Du lager bare så mye flott!

Tusen takk for dine kommentarer.det varmer♥
Helt i orden å bruke bildet av tag'en :o))
God helg til deg.
Klem Anne

Vibeke sa...

Denne er så tøff!! Du lager så kule gutte Loer:)