fredag 8. juli 2011

En SteampunkCANDY til DEG!!!

Beklager virkelig at trekkingen av Canyen min kommer noen dager sent!
Det ble en impulsiv Sunnmørstur på meg, og da var jeg ikke ved noen datamaskin, slik at jeg fikk trukket og fikset et innlegg!

MEN nå kommer den heldige vinneren;
Nummer 18 - og vinner av denne Steampunkcandyen

er.....


GURI

Gratulerer så masse!! Og send meg bare adressen din på screppa@gmail.com, så skal jeg sende deg litt snadder!!!

Tusen takk til dere alle som ville bli med på candyen min!
Har dere lyst til å lese litt om Steampunk, så ta en titt innom ScrappeHuset. Der har jeg skrevet en ny artikkel om stilen!
Den gamle artikkelen finner du her!

3 kommentarer:

Bente sa...

Hei;) Så kjekt å lese at du har vært på tur:) Håper du har hatt en finfin tur;))) og gratulerer så mye til Guri:)))

Terés sa...

Gratulerer Guri!

Guri sa...

Gurimalla så glad eg blei nå :)
Denne pakken gleder eg meg virkelig til å motta. Bli spennande¨å prøve meg på denne stilen. Tuuusen takk :)