mandag 26. desember 2011

Mine "Tops Of 2011"

Det er på tide å oppsummere året som har gått! 
Jeg har produsert mye forskjellig iløpet av året. 
Mange LOer, kort, ArtJournalsider, minialbum og tags. 
Så min "Tops Of 2011" er ganske allsidig.

Tusen takk for et utrolig kreativt og inspirerende år!
Takk for koselige kommentarer og tilbakemeldinger! Det setter jeg stor pris på!

Vi i ScrappeHuset oppfordrer alle til å legge igjen en link inne hos oss - så vi kan samle alt på et sted:)

Her kommer mine TOPS!

Topp 10 LOer


















Topp 3 Minialbum





Topp 5 Kort










Topp 5 Tags






Topp 5 Art Journal







Få se din liste da?

21 kommentarer:

Lene sa...

Blir jo helt matt...du har laget så utrolig mye lekkert! Herlig å se listen din !

Godt nytt år Torill - håper vi sees masse i 2012 !

klem

Bente sa...

Å, beundrer masse Torill:) Du er SÅ fantastisk dyktig:) Du lager så mye lekkert, og du er så allsidig i scrappinga di:) Du er mitt forbilde og min "sol og glede":) Ønsker deg ei fortsatt god jul, håper du koser deg masse sammen med dine kjære:) go klem<3

Gunn-Elin sa...

*sukk og sukk* Så utrolig mye flott, og så mye scrappeglede. Skjønner ikke hvor du henter alt fra jeg.
Og jeg vil takke deg for at du har vært en stor del av mitt scrappeår 2011. Både med treff og kurs. Og jeg klarer nesten ikke å vente til du legger ut påmeldinga til Steinkjerscreppa 2012. Jeg kommer!!

Ønsker deg og din familie en fortsatt god jul og et gost og kreativ 2012.

Klem :)

Wibeke sa...

Kjære Torill ♥

For en produksjon, og for et resultat!! Imponert over allsidigheten din :-)
Jeg lever ennå på Casahelgen hvor jeg var så heldig å bli kjent med deg :-) AJ ble et helt nytt begrep for meg, og digger det!

Håper dere har hatt en fin jul og ikke blåst bort...

Stor klem Wibeke

Hege sa...

Så mye lekkert du har laget! Utrolig kreativ og variert liste.

Marianne/skorpionen sa...

Fantastisk mye lekkert du har laget i året som har gått!! Jeg er så glad for at jeg har blitt kjent med deg, du har åpnet mange nye "dører" for meg!
Godt nytt år Torill og mange klemmer sendes din vei!

Vibeke sa...

Du er helt rå du!! Jeg er så imponert over at du fikser alt!! Alt du lager blir bare så fint!!

Liker så godt at du har drevet med steampunk i år - det er likssom du som er mesteren i det!!:)

Minialbumene dine er jeg skikkelig misunnelig på - men det vet du jo:):)

Men det beste av alt er at du er du:)

linn kr/sykepleier sa...

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!!! NOEN HAR VÆRT KREATIVE I ÅR!!!!! WOW, TORILL! Alt var rålekkert, kult, tøff, røffe detaljer. :D Gleder meg til å se hva du produserer i 2012. :D

*marion* sa...

Hallo er umulig å velge ut et eller to når en syns alt er like lekkert da Toril,
Nydelig variert å fargersterkt det bare digger eg klem Marion

Linn sa...

Kjente på samme som Lene, helt sånn satt ut, gurimalla hvordan kan en person lage så mye vakkert hæ? Du er bare helt makaløs du♥ Man merker jo bare med alt du lager for en nydelig person du er. Tusen millioner takk for all inspirasjon i året som har gått og din koselige varme inne på CASA. Takk for at du har fått så mange bitt av basillen med AJ, kjenner jeg blir nesten litt rørt. Det er litt av en gave du har gitt flere, med å få uttrykke seg på en slik måte♥ Gleder meg å halvveis "bo" i bloggen din til neste år også hihi! Er ikke alltid så flink å kommentere, men jeg er ofte å "hilser" på hihi! God Nyttår til deg og dine kjære♥

KinesKlode sa...

Vakkert! Gleder meg til å se hva du tryller frem i 2012! Klem fra Kine

Randi Elisabeth sa...

WIIIIIII for et herlig knippe kreativ inspirasjon:) Tusen takk for at du deler. Mye å "hente" her som jeg kan bruke både med symaskinen og ved scrappebenken;)
Ønsker deg en fortsatt fin romjul, og alt godt for det nye året:)

Randi Elisabeth sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Randi Elisabeth sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kristin Langnes sa...

Så utrolig mye lekkert altså! Jeg falt nok ekstra for den øverste LOen din, den helt storte. Morsomt med noe som skiller seg litt ut og er anderledes!

Ta gjerne en titt på min liste også dersom du har lyst.

Liven sa...

Her var det masse flott og inspirerende! Jeg har masse å lære om både utforming og teknikker ser jeg! Men det er jo bare kjekt ;o)

❤ Kaia sa...

WOW.
DER var det mye FLOTT....
Ha ett riktig godt 2012, må det bli like kreativt...
Klem fra Kaia

Toi9 sa...

Så mye lekkert på rekke og rad!!!
Likte så godt LOen med den lilla bakgrunnen! Knall!!
Likte egentlig alt ;) Du er så flink!!

Ha et fint og kreativt 2012!
Klem

GryA sa...

Utrolig imponerende liste. Variasjonen i det du lager er utrolig. Gleder meg til å se 2012 kreasjonene dine!

Godt nyttår!

Iselind sa...

Da har laget så vannvittig mye fint Torill! Flinke flinke deg!!

Line Katrin Moe sa...

Du er så flink Torillmor! Du har ein enorm variasjon i uttrykk og fargar. Det er veeeldig bra! Superklem:)