lørdag 25. februar 2012

Tim og Dyan - og meg...


Fredag 24. februar inviterte Bikuben til stor demo, med ingen ringere enn 


Og for en dag! 
Her var det møtt opp over 180 damer som gjerne ville få en bit av sine idoler! 
Og det fikk de jammen! 
For noen hærlige mennesker disse to er - hver på sin måte. 
Tim Holtz på sin rolige, lune - men humoristiske måte. Med glimt i øyet formidlet han mange tips og triks til alle som var der! Bare se denne mannen i aksjon er en opplevelse! 
Hærlighet for en mann!!

Om du ikke vet hvem Tim Holtz er, så er han altså mannen bak Distress putene, re-inker'ne, stainsene og mange andre produkter. Han er en guru innen scrapbooking!


Timen gikk alt for fort - vi ville vel alle bare suge til oss så mye vi kunne på denne korte timen:0) Ingen tvil om at denne mannen kan sine saker!!! 
Respekt!



Dyan Reaveley er kvinnen bak Dylusions produktene og lager de vakreste artsy prosjektene. Og FOR ei dame! Hun tok oss med storm! 

Med sitt vinnende vesen, og et fyrverkeri av personlighet, raste hun gjennom en time med inspirasjon langt oppover armene!  



Mens Tim tørket av underlaget sitt mellom hvert prosjekt, jobbet Dyan med 3-4 prosjekt samtidig! Renset stemplene sine på en "tom" side i boka si, eller tørket en tag over det som var igjen på underlaget. 

ALT kan brukes! 
DETTE er ei dame som snakket MITT språk!!

OMG!!!

For en fantastisk dag det var!

Beklager å si det - men du gikk glipp av noe!!!


Her er en liten video (vet ikke hvem) fra en som har filmet litt av demoen til Dyan - og Ida er med!!


http://www.youtube.com/watch?v=IndQ5Pep7uQ&feature=youtu.be




STORFORNØYD!!!!

(- og utrolig inspirert)

Tusen takk til Bikuben som arrangerte en utrolig vellykket dag!


Denne dama er gal - og fantastisk hærlig!! <3 <3 <3 



Vet ikke hvem som er mest fornøyd her jeg?


Dette lever jeg lenge på!!


Tusen takk til mine kjære venner Hege og Kari som ble med på denne impulsturen til Strømmen, og som var med på å dele denne opplevelsen med meg! 


Og takk til Ida - som er en fantastisk taxi, restaurant og ikke minst fantastisk venn!!

8 kommentarer:

Merete/Scrappeguri sa...

Oi,oi det var nok elt sikkert ett fantastisk møte(gikk helt sikkert glipp av noe der) Så bra du deler de flotte opplevelsene, du "matchet" begge to screppa!!! Ha en god tur hjem igjen alle sammen!
Merete

Siv Anne sa...

Ååå er ikke lite misunnelig. Høres ut som du har hatt det helt smashing.
Er vel ekstra full av inspirasjon nå tenker jeg.
Stor klem og god helg.
Er forresten veldig lei meg for at det ikke blir noen Steinkjertur i år, men til neste år....:)

Korthobby.no sa...

Ja jeg er helt sikker på at vi andre har gått glipp av masse ! Det så kjempe inspirerende ut ! God Helg og god tur hjem :)

annes paperfun sa...

Så herlige bilder du har tatt ...ja det var fantastisk å møte disse to ...wow!!
Fantastisk var det og et minne for livet ...ikke sant :o))
God helg til deg.
Klem Anne

Marianne/skorpionen sa...

Ja, gni det inn du!! Vet at jeg gikk glipp av noe stort her.
Men, får vel takke deg (og alle andre) som er så barmhjertige at de legger ut masse bilder og lar oss andre snuse litt på opplevelsen dere hadde!
Priser meg lykkelig for at jeg allierte meg med Mette slik at det nå er noen stensiler på vei til meg i posten. Små ting store gleder :D

Ha en super helg!
klems

Wibeke sa...

Jaaaa.....en helt fantastisk dag! Og så superkoselig å treffe igjen deg snuppa ♥

Så morsomt innlegg du har laget fra dagen, og enig med deg - dette lever vi lenge på :-)

Klem klem....

Toi9 sa...

Er og blir misunnelig, må bare innrømme det, hihi :)
Drømmer meg bort når jeg ser på bildenen dine da, så takk for at du deler de med oss :)
Herlighet så heldig du er!!
Tror nok du lever ei stund på dette ja ;)
To så knæsje personer på en gang!!
A dream!!
Du ser ut til å være på rett plass, mellom dem ;)
Gleder meg veldig til AJ kurset!!:))))
Klem

aina sa...

Åååh ja dette var nok rimelig fantastisk!!
Gleder meg såååå mye til å komme på kurs med deg i Geiranger!! hohoho!!
Ønsker deg en flott kveld :-))