lørdag 29. desember 2012

ArtJournal - 10 på topp

For meg har mine ArtJournal-sider vært en stor støtte i alle sider ved livet dette året også. Om jeg nå har trengt litt selvtillit, mål og en ledestjerne eller bare lekt meg med nye teknikker - så har "arten" vært der for meg!

I perioder bruker jeg det mye, andre ganger kan det gå lenge imellom jeg åpner en AJ.

Jeg vil benytte anledningen til å takke alle som har vært på kurs med meg dette året! det har virkelig vært en stor berikelse å ha dere alle på kurs! Håper dere har fått nytte av kurset, og innblikk i hva ArtJournal kan være!
Dere er helt unike - og gir meg så mye tilbake!

Tusen tusen takk!!!!

Så over til listen;




























Sånn...
HUSK: ALT ER MULIG!!!!

Kort og tag - 10 på topp kommer også!

10 kommentarer:

Nora sa...

For en kavalkade :)
Takk for sist. Du har vært en super inspirasjon med AJ!
Blitt lite i det siste, men det blir en dag :)

Ha et godt nyttår!

Marianne/skorpionen sa...

Elsker sidene dine!!! Og du inspirerer masse!! Jeg er så glad for at jeg fikk være med på kurs med deg, tusen takk Torill!
klem

Tone K. sa...

wow altså.....dette er helt rått å se på. Nå kalte jeg Marianne AJ dronning nr. 1....men ok da....dere får dele første plassen :)

Gleder meg til å se mer i 2013 :)

Ønsker deg en fortsatt fin romjul og et herlig Nytt År ! :)

Lene sa...

Så utrolig mange flott sider. Må si at jeg digger ansiktsidene du har laget - de er så stilige !

Siv Anne sa...

Nydelige sider Torill!
Håper du har en hærlig jul og får et strålende nytt år
Klem

Marjie Kemper sa...

What a fantastic post - LOVE all your pages!

Heather Jacob sa...

wow so full of richness and magic in every detail.... wow wow wow with a capital W xoxox

*marion* sa...

Du har så mange utrolig fine sier at det er totalt umulig å velge en som favoritt, fantastiske sier og gjenspeilinger av det som du har på innsiden , du er i mine øyne søt , smart , omtenksom , vakker og god , stor klem Marion

Linda Brun sa...

Fantastisk flotte sider og tusen takk for flott inspirasjon. Kurs med deg var veldig givende.
Ønsker deg alt godt for det nye året.

Linn sa...

Hjertesukk og hjertebank altså!! Dine AJ sider snakker direkte til hjertet mitt tror jeg. Den øverste den traff meg veldig i dag. Du lager så utrolig sterke og vakre sider. Jeg får alltid en sånn type "håp" følelse og glede når jeg får studere dine vakre sider. Helt fantastisk ♥♥♥