lørdag 22. mars 2014

Hey gorgeous Findusa!

Med lite tid til scrapping er jeg overlykkelig over den "nye" retningen innen scrapbooking! Project Life, Sn@p, på godt norsk - LOMMESCRAPPING!
Det går jo så fort, og så enkelt. Med de flotte kortene man kan få kjøpt i ulike størrelser går jo dette som en lek!
 
Gleder meg allerede til å ta vare på feriebildene.
 
Her har jeg "lommet" noen fine bilder av vår "lille" pus da hun var helt ny for oss. Nå er hun snart 6 år, og 10,5 kg.... en ekte Pusur!

 
Jeg slenger meg med på den nye utfordringsbloggen som har kommet i bloggverden - Project Life Norge.
Gleder meg til å følge denne videre!


Jeg tenker dette er en kjekk greie å ta med seg på treff også! Trenger ikke så mye utstyr for å få til! Kanskje det er dette jeg skal kose meg med om 13 dager
- på SteinkjerScreppa 2014??

7 kommentarer:

Randi Elisabeth sa...

Kjempefin PL side og for en nydelig pus :)
Har laget meg en PL side, og på mandag skal jeg på inspirasjonskveld med PL.

Luce sa...

Herlig med kattekort og kjempeflott tittelkort, nydelige bilder!
Ha en fin søndag :o)

Hege sa...

For en søt pus og herlig PL-side.
Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Project life i Norge.

jorunn`s Fristed sa...

Aaww for en nydelig pus da. Herlig side du har laget.
Tusen takk for at du er med på vår første utfordring hos Project Life

Hilsen Jorunn

Arnlaug sa...

Utrulig flott side! Og herlig pus:-)

Tusen takk for at du deltar:-)

Linda S sa...

Takk for ditt bidrag til utfordringen vår. Koselig side du har laga :)

Kjellaug sa...

Har så vidt starta med litt slik scrapping selv. Blir spennende å se hva du lager. Veldig fin denne her, skal på kurs hos Brit i Egersund nå rett etter påske..glede meg.