mandag 27. april 2015

"Clean & simple" vs "Lag på lag"

... utpå lørdagskvelden fikk jeg en "morsom" utfordring av mine kjære venner fra Mosjøen - Clean & simplelandia - om å lage en LO med bare 5 ting på...

Takk...

Ble litt grubling på denne, for de var skikkelig strenge også...


Jeg har da brukt
1 - Gesso
2 - fjærdies
3 - ark
4 - kanvastape
5 - titteltekst

Og slik ble LOen min!

We are my best story!


Den ble godkjent også! Så nå gleder jeg meg til Scrappeningen i oktober/november ;0) 
(he he he)



2 kommentarer:

Siv Anne sa...

Elsker at du tok utfordringen 😄
Og du besto med glans med mere.
Superflott er den.
Men liker ikke antydningen du kommer med her.......😱

Julie sa...

Hehehe, Torill, så strenge var vi da ikke ;)
Regner med det kommer utfordring fra dere til oss på Scrappening 2015 om 14 dager :)