torsdag 24. desember 2015

GOD JUL og gratulerer til vinneren!

Nå er dere sikkert spente på hvem som stikker av med premien i julekalenderen min?
 
 
Jeg har fått inn 154 kommentarer til sammen, og tusen tusen takk for koselige og inspirerende tilbakemeldinger på kortene mine! Spesielt takk til dere som har vært innom hver dag i hele julen!!!!
 
Men hva inneholder denne premien da?
 
Jo se her - Stempler og dies
 
 
Stempel og gullpensel fra

 
 og et helt KIT fra Scrapomania
 
 
I tillegg legger jeg nedi et par Mariusvotter ++
 
Og den som skal få denne gaven er da........
kommentar nr.121
(og jeg har da tatt bort doble kommentarer, så alle har ett lodd pr dag liksom.)
 
og vinneren er
 
LINDA BIRGITTE!!!!
 
Gratulerer!!!
Send meg adressen din så skal jeg sende deg en pakke i posten!
her er mailen min; screppa@gmail.com
 
 

Ingen kommentarer: