søndag 18. desember 2016

4søndag i advent

... og 4. søndag i advent! Vips så er snart adventstiden over! 
Nå skal jeg si dere en hemmelighet - Det blir jul uansett hva man har rukket å gjøre eller ikke rukket å gjøre! Så nyt denne søndagen til å kose dere ekstra godt med de dere har kjær! Her hos meg skal det lages pikekyss og sjokoladehus.

Men nå over til litt inspirasjon.
Jeg har lagd et bøttekort igjen i dag. dette er for Scrapomanias julekalender.

Dette bøttekortet er lagd med et ark i 9x9 inch, så dette er en mellomstørrelse fra de andre jeg har lagd - som har vært 12x12 eller 6x6.

Jeg har brukt ark fra Kaisercraft
Vinduet er fra Bo Bunny.

 Stemplet av grantreet er det samme som jeg har brukt i forrige innlegg og er fra Kaisercraft det også.

Diesen jeg har brukt her er fra Kort og Godt - furukvist.
Glitterlim er påført for å få litt sånn frosty look.

Ha en super 4.søndag i advent!

Ingen kommentarer: