søndag 7. mai 2017

Popcorn-kort

Herlige mai-måned er her, og Papirdesign er klar med en ny utfordring til dere.
Denne gangen ønsker vi å se prosjekter med tema: 


BABY

Du kan lage det papirprosjektet du vil så lenge vi kan se at du har løst utfordringen. Bidraget ditt kan kombineres med andre utfordringen, men bidraget skal være nytt.
Utfordringen varer ut mai. 


Mitt bidrag til inspirasjonen vår er et pop-cornkort til en babyshower.
Det er rett og slett en micropopcorn-pakke som er dekorert. På engelsk slang er det et uttrykk som heter "to pop" når du er klar for å føde. Ideen fikk jeg fra Pinterest, og likte den så godt at jeg måtte prøve meg på min versjon av det.


Egentlig en litt søt gave å gi bort til en som er gravid.

Chipboardteksten er egentlig hvit, men jeg har farget den brun med Distress Ink for at den skal passe inn med fargene jeg ellers har brukt.

Noe av det jeg har brukt finner du hos Scrapomania. Er det produkter du ikke finner, er det bare å sende en forespørsel til dem, så kjøper de det sikkert inn.

Produkter:
Gammel bokside
Ark: Velkommen lille venn - Snuppen
Annet: Stickers - Alfabet blå fra Papirdesign
                         - Alfabet lyseblå fra Papirdesign
Chipboard - Baby, ord fra Papirdesign
Selvklebende krystaller
Bomster - flate hvite
               - Roser hvite 1,8cm
               - Roser hvite 1 cm
               - Rufsete blomsterknopper hvit
               - Rufsete blomsterknopper blå
Dotter - blå


Torill Fossum Stamnes

Ingen kommentarer: