søndag 11. juni 2017

Grattis

Når jeg er med i ulike designteam er det faktisk så utrolig deilig å ta fram mine egne ting av og til, og bare leke uten at man MÅ bruke noe spesielt. Luksusproblem kanskje, men uansett deilig. 

Det har jeg gjort her på dette kortet. 
Når dette er utgangspunktet, er det jo bare knall at det faktisk ble et bidrag allikevel! (he he)


Scrapomania har en skikkelig lekker dies i butikken! Den er fra Spellbinders og heter Party Kids.
Denne synes jeg er så dekorativ, og litt annerledes. Og det liker jeg! 


Jeg har lekt meg i blomsterposene mine også - det er så gøy å finne akkurat den rette fargekombinasjonen til kortet!! Det er derfor jeg har så mange blomster - for å alltid finne den rette kombinasjonen!


Stemplet er fra Kort og Godt - og det har blitt en favoritt hos meg siden det kom i butikkene.  Snurreblomstene er ganske små, og de lysebå bærene er også fra Kort og Godt.

Arkene jeg har brukt er fra Søstrene Grene.



Ingen kommentarer: