torsdag 13. juli 2017

Dåpseske til en prins


Snart skal en skjønn liten gammeltanteunge døpes, og jeg fant ut at jeg måtte lage en liten gaveeske til selve gaven. 

Papirdesign har et flott ark fra serien Muligheter. Det heter "En stjerne" og har flotte blå stjerner på seg - men som mange ganger før, digger jeg baksiden av arket. Blå med hvite prikker! ELSK!
Med dette som utgangspunkt, var det bare å kjøre på.

Jeg har dekorert en eske som jeg hadde liggende, og den passet perfekt til formålet.


Jeg har klippet ut små sommerfugler fra et annet ark, og dekorert på blomstene.


 Inni esken er det en liten tekst, og plass til å legge en liten dåpsgave ned i.




Så nå er det bare å fylle esken med gaven og sende den til mottakeren. 
Koselig med dåpsgaver!

Produktene jeg har brukt finner du hos Scrapomania. Hvis de ikke har det, så finner de linkene her slik at de kan bestille opp.


Produkter fra Papirdesign:
Ark: Velkommen lille venn, Navnefest, PD17278
Muligheter, En stjerne, PD16143
Dagen er din, Fly av sted, PD17289
Stempler: Fordi PD13783
Prins og prinsesse PD13785
Blomster: Pion grå PD65
Roser blå 1,2 cm PD45
Søte blomster PD 176
Roseknopper blå PD16
Små Gardenia grå, PD5
Annet: Silkebånd blå Gratulerer PD2002
Krystaller sølv PD14993





Ingen kommentarer: