torsdag 21. september 2017

Vin og venner

Med splitter ny papirserie fra Papirdesign, var det så utrolig befriende å lage dette rammekortet. Det er Lisen som har inspirert meg til å lage slike kort, etter å ha fått en kjapp gjennomgang på treff i Trondheim for noen uker siden. HER er linken til hennes tutorial, om noen andre har lyst til å prøve seg på dette. 

Jeg elsker denne blåfargen som dette arket har, og et slikt kort kan gis til både mann og dame. 
Greit å ha liggende for meg som er så dårlig på å gi kort og gave på riktig dag!


Denne bærkvisten er en ny dies fra Papirdesign, og den er veldig lett å bruke til mange anledninger. Dette er en dies du bare MÅ ha i samlinga di!


Stemplene jeg har brukt, er også nyheter. Jeg synes fonten på de nye stemplene er så lekker! Akkurat passe tynn og "håndskrevet".

Jeg slenger meg med utfordringa til Korthobby med dette kortet. Har med en vinflaske fra Korthobby.


Så nå er det bare for deg å løpe inn til nærmeste forhandler, og sikre deg disse produktene. Her er listen over hva jeg har brukt:

Produkter brukt: 

Ark: 
Stempler: 
Dies:
Blomster:

Torill Fossum Stamnes

Ingen kommentarer: