mandag 5. mai 2008

Scrappedugnaden


Da var jeg klar for å lage en LO igjen. Denne gangen var det en utfordring på Scrappedugnaden som jeg bare måtte henge meg på. xtina utfordret oss; Vi skulle gjøre en LO i "vintage-stil", og ta med to ting som ikke har med scrapping å gjøre (sånn egentlig) - man kan jo bruke hva det måtte være, egentlig!!! Jeg har tatt med en hekleduk som min mormor har heklet, en bruskork som jeg har banket flat, og en jerntrekant jeg fant i mammas knappeboks en gang jeg var på jakt!!

Ellers har jeg brukt ark fra MME, distress, maling og masse blomster. Knøvla, pussa og distressa det meste...

3 kommentarer:

oheidia sa...

Så utrolig flott side! Nydelig vakkert med hekleduken - den gjorde susen. Flotte farger!

Du må gjerne linke til meg og jeg vil gjerne gjøre det samme med deg. Du har en flott blogg og lager masse fint!!!!!

Lykke til med utfordringene - både hos Papirgleder og hos Scrappedugnad!

:=)

{ Kristina } sa...

Nydelig layout! :) Likte godt den duken du har brukt.

Kristina

Anonym sa...

Åhhhhh så søt denne var da!! Digga fargene og stæsjet!! Nydelig bilde også, og digga den lille brikken du hadde brukt!