mandag 11. august 2008

Torill møtte O'Heidia

Da jeg var i vakre Albena møtte jeg koselige Heidi. Også kalt O'Heidia på blogg og forum. Jeg så henne ved bassengkanten, og lurte noe veldig. Før jeg turte å si "hei", freste jeg en tur inn på hotellets datamaskin og fant bloggen min - og videre til http://www.oheidia.blogspot.com/. Og jammen sto det at hun skulle på ferie i Bulgaria! Da måtte det jo være henne!
Jeg gikk bort og sa "hei" og presenterte meg som Screppa-Torill. Et stort smil lyste mot meg, og jeg ble skikkelig glad for at jeg gikk bort! For dette var ei skikkelig koselig dame! Og tenk - med helt rett hobby! For ett sammentreff:-) Tusen takk, Heidi. Du er ei skikkelig koselig dame, og jeg er glad for å ha møtt deg!!!


Måtte jo lage en LO om dette, og tenkte at den godt kunne kombineres med sommerutfordringen på ScrappeMania. Hvor vi skulle bruke MASSE blomster! En skikkelig sommerLO!

When I was in Bulgaria this summer, I met this lovely lady - Heidi! http://www.oheidia.blogspot.com/ I couldn't belive it, but the world isn't so big after all. And she has the most wonderfull hobbie!!! What a coincidence:-) She is a great girl, and I was glad that I went to her and said "hey!"

This LO is for the summer challange on ScrappeMania.

7 kommentarer:

oheidia sa...

Åh, så koselig!!!! Blir nesten rørt over den fine Lo'en med bilde av oss sammen! Jeg skal nok scrappe bilde av oss jeg også - men du var først ute! :=)

Til og med mannen min syntes det var morsomt at vi møttes på en slik måte - ikke bare på nett! Jeg er så glad du ga deg til kjenne. Tror ikke jeg hadde klart å kjenne deg igjen først. Men, slik er det! Deilig å komme hjem forresten. Melk, speltbrød, grønnsaker og ikke minst grov leverpostei - bare må ha det! Savner det fine været bare, men du har vel fint vær hjemme hos deg om dagen, hvis jeg ikke tar feil?


Hærlig Lo, veldig sommerglad og frisk! Stor klem til deg også, vennen! Tastes..... :=)

Angella sa...

"Jøsses... verden e itj stor, nei!" Så hærlig måte å treffe hverandre på... og så gøy det måtte ha vært:)

Koselig LO. Du er kjempeflink med farger.

Gladie sa...

Leste om historien hos Heidi A, noe så koselig! Flott at du torde gi deg til kjenne - og så nydelig LO du har laga fra møtet! :)

Hanne sa...

Hihi, tenk å treffes på bassengkanten i Bulgaria da!!! Huliattentei og herlighet, for et morsomt sammentreff! Og en kjempeherlig LO!!!

Nattaklem fra en aldri så liten natteravn... bare stikk innom, du!

❤ Kaia sa...

Stilig. Tenk å møtes sånn...
Lo'en ble kjempefin.
Du er så flink ;-)
Ha en superfin dag.

Anonym sa...

Beautiful page my friene...so pretty with all the flowers. It really is a small world isn't it? You can find friends in the strangest of ways!
Have a great day.
Crole ;D

{ Kristina } sa...

Wow, skal si det var en flott dandering av blomster. Kjempefin!

Takk for at du deltar.

Kristina, ScrappeMania