mandag 1. september 2008

Kort og scrappetreff i Steinkjer


Velkommen til scrappetreff i egne lokaler i Steinkjer!

I Kirkegata 8, rett over for Madam Brix, ligger et koselig krypinn.
Her vil det bli mye spennende framover!!!!
Søndag 14.september kl.09.00 - 19.00 blir det stortreff!!!!

Vil ønske dere alle velkommen! Treffet er for alle, enten du er ny i hobbyen eller ikke!
Her er det hjerterom for alle!!!

Så ta med deg utstyret og kom! Og ta gjerne med deg en venn!

Treffet koster 50,-, og så har vi det gøy en hel dag!

Vi spleiser på litt mat utover dagen! Ellers har jeg kaffe, te og saft, og noe å spise sånn innimellom! Det er helt greit om dere ikke vil være der hele dagen, eller komme litt senere! Men det hadde vært veldig koselig om du kom! Er det noe du ellers lurer på - ring meg, eller send meg ei melding:-)
Fint om du melder ifra til meg om du kommer. Enten her i en kommentar, sms til 45452068, eller personlig.
JEG GLEDER MEG ENORMT!!!
Skisser og layouter for treffet kommer her etterhvert! Skissene kan brukes både til kort og scrapping!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Torill! Dette kunne ej virkelig tenkt mej å vere med på:)Men avstanden begrensa det dessverre denne gangen i allefall...E du heilt uten begrensing når det gjeld å få til det du vil????
Skal ta turen en vakker dag - håpe ej....Lykke til, og stå på - og - det e utrulig mykje fint å finne her på bloggen din, både til inspirasjon og glede. Hels gutane.
Stor klem frå Marit oppi Fjellbu

Unknown sa...

Kuult Torill!!!
Jeg kommer hvis det ikke kræsjer med fotballcup...

Marteslillerom sa...

Det høres artig ut,ska sjå ka æ får te.Takk fer kommentaren,sån e det når det ska gå fort og det e natta. hihi
Kos Marte.

Hanne sa...

Så artig da Torill, grattis med din nye geskjeft!! Skal titte innom deg, bare ikke akkurat den søndagen - da kan jeg ikke være med :( men det kommer vel nye sjanser...?

Skal nå prøve å hoppe etter Wirkola på Penelope jeg da... skal sette meg og lage kursplan nå :) Hu & hei, spennende høst! Ringer deg en dag når jeg bare får hele hodet over vannet (akkurat nå er det bare hakepartiet).

Ha en strålende aften der åppe i lien :) Klem klem :)