mandag 8. desember 2008

AJ - art journal meets SATU


Dette er min affirmasjon; Det å komme seg opp, opp den "trappa", fjellet veien til målet... Ikke alltid like lett, men med positive tanker er det lettere!!!
Les om affirmasjoner her hos Åshilds julekalender her

Åshilds AJ-blog utfordrer hun oss: "Lag deg en affirmasjon, finn noen bilder av deg selv som passer til setningen og lag en collage"

Jeg kombinerer denne med en utfordring på Scrapping across the universe

This page is for the challange on Scrapping across the universe too. On the page it says: "I will get up! Up there - at the top. At the top of the "stairs". AND I WILL DO IT - EASELY!!!"

8 kommentarer:

Åshild sa...

Denne funker jo - big time! Stilig collage, og flott affirmasjon! Bruk den og heng den opp et sted hvor du ser den ofte :)

Klem

Julie Tucker-Wolek sa...

Wowwwwwwwww....this is WONDERFUL!!!! LOVE the photo, the journaling, the arrows!!! This is AMAZING!!!!! WOW!!!!! Thanks for playing along with us! :):):):):):):):)

Anonym sa...

Wonderful page my friend...you are so imaginative and creative..beautiful style.
Hugs
Carole x

Marte sa...

Hei Skreppa ;) Tusen takk skal du ha, koselig kommentar på noe jeg er usikker på selv :)

Jeg er bare så fascinert av denne collagen du har laget, jeg har sett på den både i går og i dag. Veldig personlig, flott! :)

Godklem fra meg

Monika sa...

Wow, så kul denne var! Må ærlig si at jeg aldri har hørt ordet affirmasjon før :) Jeg får ikke til å komme på treff i morgen, rett og slett fordi at det er den eneste kvelden vi har hjemme denne uka, og jeg tror jeg har godt av å slappe av litt da. Skal prøve å komme en tur etter jul!!

oheidia sa...

Så kul affirmasjon du har laget! hærlig bilde, hærlig tekst og hærlig budskap! Jeg må nok lage meg en slik affirmasjon selv. Følger med på åshilds julekalender og der får man jo mange ideer og ikke minst mange refleksjoner man selv kan spinne litt rundt!

Heidi :=)

gudrun sa...

En hærlig, flott AJ-side, Torill!!

Deana sa...

Wow... such a cool LO & photo! SO creative! Love it!

Thanks for playing along with us! :-)