onsdag 11. februar 2009

Papricup på Papirgleder

Vår første oppgave på papircupen på http://www.papirgleder.no/ var å lage en "clean and simpel"LO. Kjempespennende. For en "stæsjer" som meg, er det ikke alltid like lett å stoppe å pynte sidene så fort.... Men slik ble iallefall siden min.
Guttene våre er i den alderen, tror jeg, at de ikke skal være normale på bilder. Det er som regel en eller annen som gjør en grimase. Jeg og min kjære mann, fant ut at nå var det vår tur:-)

Derfor de litt sprøe bildene!!

This is a LO for a challange on http://www.papirgleder.no/. Clean and simpel, and white space was the challange.

The pictures are of me and my husband goofing around!

8 kommentarer:

UlrikaT sa...

Kjempestilig LO! Jeg likte verkligen den rammen rundt papiret. Fine bilder av er også! :)

annes paperfun sa...

Så stilig LO og så flott med alle sirklene :)
Ha en herlig kveld.
klemmer Anne

❤ Kaia sa...

KNALLBRA !!!!
clean and simple. Jeg likte den veldig godt, og bildene var supertøffe.. :o)

ha en fin kveld

Vibeke sa...

Så stilig!!! Utrolg flott med de sirklene!!!:)

Monika sa...

Ikke like kjapp jeg da ;)

Så kul denne ble, det enkle er ofte det beste!! Den ramma rundt kanten gjorde seg kjempebra!! Kule bilder!!

Monika sa...

Takk for forklaringa ;) Skjønt den godt æ vettu, å har fiksa det no!!

Lene S sa...

Kjempestilig layout, likte så godt hvordan du har plassert tittelen over alle sirklene. Kult!

Nyten sa...

Skikkelig kul blei den!!

klem Linda