tirsdag 7. april 2009

Påskebonus del 1 og scraphaugen runde 5



I runde 5 på scraphaugen sin cup "papir i hjertet" Skulle vi i den ene oppgaven bruke minimum 8 metallpynt-enheter. Jeg har brukt metallblomster fra Kort og godt, og "binderser" og "love"tekst.

Scrapping the music har påskebonus-opppgave. "Påsketur" av Øystein Sunde. Jeg har brukt arkene jeg fikk av Eva på Ljuva änglar. De er fra "My little shoebox". Ljuva änglar får nyheter i ett sett, og det er masse flott å finne i webshoppen!

11 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Nydelige LO'er.
Likte spesielt godt den øverste, nydelige farger og pynt. Og bildet var jo bare sååå søtt..
Ha en fortsatt god påske :o)

Klem

Hildegunn sa...

Utrolig flotte LOer!
Herlige mønsterark på den nederste!
Skikkelig søt den øverste!

Ønsker deg ei riktig god påske!

UlrikaT sa...

Superstilige LOs du har laget! Den øverste var ju bare så lekkert pyntad og jeg fikk skikkelig påskestemning av den nederste.

Marit sa...

Hei på deg Torill!
Så koslig bilde av kjæresteparet på en så flott pynta LO. Holder forholdet ennå??? Har ikke sett Alex på ei stund nå, men går ut fra at ho har det fint.
Skikkelig påske på det nederste du:)
Nå er det påskefri på meg - og det er det vel for deg også.
Ha ei nydelig påske - hils gutta!
Klem fra Brattvågen

Vibeke sa...

Så flotte Loer du har laget Torill!!!:) Kjempe stilige:)

Julia sa...

Så flotte LO`er. Jeg er imponert over produktiviteten!
Så søtt bilde av barna!

Gleder meg masse til kurs/treff!
God påske til deg og dine!

Linda sa...

Så fine loer! Påskebildene var skikkelig fine, og oppsettet ditt var veldig spennende!

Ha en videre god påske!

Aud Kirsten sa...

Nydelige Lo´er du lager :)

Hyggelig at du vil være med på candyen min.

Lykke til :)

Jeanette Jess1 sa...

Ønske dæ og dine ei kjæmpeflott påske,kos dåkk my og kryss fingran for meir fint vær ;o)

Monika sa...

To flotte lo'er!!
Likte spesielt godt den øverste, denvar jo bare så herlig :)

Gro aka emrille sa...

Flotte LO'er:)
Ser at jeg må inn til Ljuva og handle litt ja...

Håper du har en flott påske:)