lørdag 9. mai 2009

Linselus

Da har jeg endelig fått gjort ferdig LOen til oppgave 6 på Papirgleder. Denne gangen skulle vi lage pynt og tittel selv. Jeg har lagd blomstene og tittelen ved hjelp av ProMarkerne mine og de andre blomstene har jeg sydd. Swirlen er fra RiffRaff. Jeg har malt ei ramme og så er det en stor journalingtag under bildet.På SteinkjerScreppa tok Julie dette bilde av meg og jeg synes det passet så bra her.


Tusen takk damer for koselig treff i går!!!! Så utrolig arti at så mange kom!! Allerede mange påmeldte til neste treff - 29.mai.

4 kommentarer:

Hildegunn sa...

Herlig LO, og mye flottere i virkeligheten!
Takk for et veldig koselig treff i går, kjempeinspirerende!

Ønsker deg ei flott helg!

Klem

UlrikaT sa...

Kjempe flott LO! Så fint med den malade rammen og så flink du er på att lage egne blomster! :)

Lambi sa...

Wow,de selvlagde blomstene var kjempe nydelige, skikkelig fine!:) I det heletatt en knallstilig LO!:)

Monika sa...

Denne var KNALL!! Tøft med et bilde av seg selv bak fotoapparatet ... er jo ofte der vi er vi scrappere!

Har prøvd meg på slike blomster jeg også, men har ikke fått brukt de enda!!