tirsdag 14. juli 2009

And the winner is....


First of all, I will thank each one of you who has joined my candy! Thanks for your great comments and good words! There has been 127 names on my list, and the Random.org has found number 12.... and the name on that comment is... Vibeke.

Vibeke er en av mine faste "kommentatorer", og hun gir meg masse flott inspirasjon med sine LOer! Utrolig flink dame!! Og det gleder meg veldig at det var akkurat DU som vant, Vibeke! Send meg adressen din du, så skal du få noe kjekt i posten:0)

Then to the price for my followers:
Random.org says nr.65.... and that's Sivic
Du må også sende meg adressen din, så blir det en liten overraskelse til deg i posten om noen dager!! - og tusen takk for at du vil være en følger hos meg:0)

Thanks to all of you!! And I'm sooo sorry than you didn't win... I hope I will see you soon again!
hugs!

4 kommentarer:

Sivic sa...

Åh så kjekt, sitter bare her å hopper....tusen, tusen takk!!
Tenk å være så heldig : )
Var innom en tur i bloggen din tidligere i dag, men da hadde du ikke trukket vinnerne.
Gleder meg masse til postmannen kommer på besøk : )
Kjempekjekt!!

Aquarell sa...

Gratulerer til vinnerene!:D

Carole RB sa...

Congrats to the winners

Vibeke sa...

Så gøy!! Morsomt at jeg vant!!!! Tusen takk!!:)

Og tusen takk for de flotte ordene:)