søndag 21. februar 2010

INSPIRATOR - karneval

Da har vi den 21. i måneden - og det betyr INSPIRATOR inne på Scrappehuset. Her skal vi ta for oss ulike ting som kan inspirere oss - som vi har rundt oss i det daglige. Som vi kanskje ikke tenker så mye på. Vi har jo farger som hovedtema i februar, og karneval hører med i februar. Hilde har funnet fram masse hærlige farger, og jeg lot meg inspirere av disse!

Slik ble min LO denne gangen, og papirene er fra AdornIt. blomstene har jeg tegnet selv, med ProMarkere!


4 kommentarer:

Asil sa...

Digger oppsettet og elsker blomstene dine! :D

Pinklady 68 sa...

Nydelig oppsett og herlige farger!
Så flink du er med promakers..flotte blomster du har laget!
Klem Laila.

Camilla sa...

Nydelig! Også så flink du er til å tegne blomster med promakerne :) De bare elsker jeg!

Vibeke sa...

Leken og herlig LO!! Blomstene dine blir jo bare så flotte. Nydelige bilder:)