mandag 20. september 2010

De to siste...

Her kommer de to siste LOene fra produksjonen på Trøndersaksa. Det var så deilig å sitte sammen med så mange flotte mennesker og bare leve i nuet og kose meg skikkelig!!

- på fredag blir det scrappetreff hos Screppa igjen - så da blir det mere nutid!! Det er 1 ledig plass!!!


Den første LOen er fra bryllupet til min kjære niese. Vi ville ha kostevals, men bandet nektet... men vi fiksa det selv vi - så kostevals ble det. Dagen etter sa min mann; "Jeg likte ikke han du danset med i går! Han var litt innpåsliten!" Jeg skjønte ikke hvem han mente. Men etter litt betekningstid og noen hint fant jeg ut at det måtte jo være typen på bildet han mente.... Hi hi! Han var faktisk litt innpåsliten...

Den andre Loen er fra sommerferien. Begge LOene gikk under utfordringa "uten blomster" - bare det i seg selv kan jo være en stor utfordring for undertegnede.... (hi hi)

4 kommentarer:

Aquarell sa...

Kjempeherlige LOer! Likte fargene du har brukt. :)

UlrikaT sa...

Du har verkligen lykkats bra med utfordringen inga blomster her for dette er ju helt superflotte LOer! Bilderne kom så godt frem her!

❤ Kaia sa...

Kule LO'er.
Helt enig med mannen din. Han du danset med var skikkelig innpåsliten..
Klem fra Kaia

Hildegunn sa...

Knallflotte LOer! Morsom den med kosten *hihi* Flott å få med historien!

Gleder meg til fredag igjen!
klem