søndag 17. oktober 2010

80000 og Steampunk og Sketchy colors#43!!!

DA har jeg jammen passert 80000 i counteren min - og arvtakeren for mitt skrot er klar

True Random Number Generator

Min:1
Max:19
Result:
3
Powered by RANDOM.ORG


Og det ble; ANJA
Send meg adressen, så skal jeg sende deg litt arv:0) Får håoe du får bruk for noe:0) GRATTIS!!!


Har du hørt om Steampunk???

Det hadde ikke jeg - men nå har jeg satt meg litt inn i stilen - og kort fortalt så vil jeg kalle det svart vintage. Maskulin og mørk, med masse metall og stæsj!!! Jeg hadde ikke noe valg, og jeg måtte bare prøve - det så jo så utrolig gøy ut!!! OG det var det!!! Nå er jeg helt hekta!!

Takk Ann Katrin, for at du introduserte begrepet:0)

Endelig har jeg funnet den beste måten å lage mannekort på!!! Dette er virkelig en stil jeg kan like:0)




Jeg har startet med en minialbum, jeg. Den er ikke ferdig ennå - men sånn ser de første sidene ut;



Denne siden nedenfor, er med på Sketchy colors utfordring nr 43. Jeg har samlet elementene litt mer enn på skissa - men blitt inspirert av skissa. Så er det opp til dem om denne er godkjent:0)

18 kommentarer:

Ann-Katrin sa...

WOW Torill! Det ble utrolig stilig! Digger den stilen. Jobber med å samle litt metall og jeg skal teste ut mer. Steam punk rocks!

Anja´s kortkreasjoner sa...

Ååååå tusen hjertelig takk - du er vel snill som deler med meg :)
og dette er første gang jeg har "vunnet" noe som helst av slike ting

- jeg er sikker på at jeg får bruk for alt - en kjempe god ide å ha opprydding i ny og ne

og dette kortet ditt er rett og slett WOW - jeg er nesten målløs - virkelig inspirerende, noe jeg absolutt har lyst å prøve meg på jeg og :) Tusen takk igjen og tusen takk for all inspirasjon
Ønsker deg en strålende søndag videre :)
Klem, Anja

Siv Anne sa...

Så tøft!
Kan jo ikke passe bedre med en sånn stil til guttesaker.

Likte veldig godt albumen din

Nå teller jeg bare dager :)sees snart
Klem

Therese sa...

Wow, så utrolig kult. Her var det mange lekre detaljer. Den stilen bare digga jeg! :)

Toi9 sa...

Denne albumen var bare helt RÅÅÅÅÅ!!!
Dette må jeg også finne mer ut av, for dette likte jeg veldig godt!!!
Som du sier er det jo skikkelig stilig til mannekort.
Takk for tips og ide ;)
Ha en strålende og kreativ søndag :)
Klem Toini

annes paperfun sa...

Gosj... sååå stilig!!!
Denne stilen likte jeg godt og super til gutte/herre kort.
Kjenner igjen skissen og du har en kreativ løsning.
Takk for at du deltar hos SC.
Fortsatt god søndag til deg :o))
klem Anne

Hildegunn sa...

Sååå herlig! Masse inspirasjon å hente fra denne!

Ha en fin søndag videre .)
Klem

Line sa...

Utrolig stilig. Morsom stil som jeg ikke har hørt om før. At dette er gutte/herreverdenens kort er helt klart.

Maggie sa...

Skikkelig tøft album!
Steampunk er kult og passer ikke bare til gutter, men også til oss litt tøffere jenter :)

UlrikaT sa...

Helt otroligt stiligt! Svart vintage var en bra beskrivning på den här stilen!

Connie sa...

Kjempe KJEMPE stilig!! Jeg også digger steampunk-stilen, men har dratt den bitte litt i mot min retning - fnis!! Kjempe lekkert album iallefall!!!

Line Katrin Moe sa...

Det her var skikkelig stilfullt og tøft. Me like!

Silje sa...

Ååh, så kult! Tror jeg også kan like denne stilen! Stilig til herrekort. (som alltid er vanskelige..)

Klem

Kari sa...

Stilig!! Utrolig kult! Absolutt en stil jeg bare må prøve, så tusen takk for inspirasjonen:)

Wenche sa...

Oi. Hekta. Jeg ble hekta, hekta. Herlig stil. Dette likte jeg

Anonym sa...

OMG så vanvittig stilig!
Utrolig flott stil, må definitivt samle litt "svart" metallstuff og lage noe i den stilen...

flott som vanlig!

Monika sa...

Så utrolig kult! Dette må jeg bare prøve meg på etterhvert jeg også :)

Maria Therese sa...

Lurer litt på hvor du har kjøpt den svarte blondeservietten.. :)