mandag 22. november 2010

Månedens INSPIRATOR - JUL!!!



Vi i ScrappeHuset vil at du skal scrappe din jul.

Noe du eller dere har som tradisjon å gjøre i julen, eller noe dere liker å gjøre i forbindelse med jul. Besøk dere har hatt. Kanskje julenissen? Pakkeutdeling? Gåtur rundt juletreet? Middag med gode venner? Vanlig arbeidsdag? Her har du frie tøyler.


♪♫♪♫♪♫♪

Gå inn i Huset, og hør på den nydelige sangen fra Polarekspressen!!!

Jeg ble så inspirert av bildet, og måtte bare scrappe
en blå juleLO!





Sponsorbruk:
Papirdesign - mønsterark
HobbyKunst Norge - hvit Bazzill
Papirloftet - blomster
American Craft - julestempel
Hot Of the Press - rundt julestempel
Prima - bling
Inkido - de blå perlene i blingen

6 kommentarer:

Toi9 sa...

Jeg likte så godt den LO'en din!!
Var så lekkert pynta med lyslykta, ja alt ;)
Fint bilde av deg og mannen :)

Ha ei fin og kreativ uke, Torill :)
Klem Toini

Lise Mariann sa...

Nydelig. Den lykten lyser virkelig opp LO'en, så snodig som det enn kan høres. Kjempefin. Og koselig bilde.

Vibeke sa...

Denne er bare såå lekker, Torill!! Flott bruk av blingen - og så fint pyntet da:)

Elisabeth Helland sa...

gode ting kan ikke sies for ofte, denne er genialt lekker....og ikke minst, jeg digger detaljene og fargene....

Aquarell sa...

Nydelig LO! Og flott oppgave, kanskje jeg skulle kaste meg over denne? Er en stund siden jeg har scrappet nå, så det er vel på tide.:)

linn kr/sykepleier sa...

Super smashing LO. Knall flott og herlig blå juleLO. Skulle tro at blå fargen ble kald, men langt i fra. Den lykten var bare perfekt. :D