fredag 31. desember 2010

Topp 10 i 2010

2010 har vært et bra scrappeår
- og det har vært en jevn produksjon av papirarbeid i hele år!


Jeg har møtt mange inspirerende mennesker, og jeg har blitt kjent med mange nye scrappere! Det er en berikelse i seg selv!
Tusen tusen takk for at dere er til - og at dere gir meg så masse inspirasjon!




Vi i ScrappeHuset oppfordrer alle til å ta ett dykk i 2010 og finne fram de produktene som du er mest fornøyd med! Lag din egen topp 10-liste og link den til oss!

VI vil så gjerne se hva du har laget!!!


Her kommer min liste.

Den har 10 LOer, 2 minialbum, 3 kort og 1 art journalside.

Måtte ha med litt av hvert:0)


1. My Masterpiece



2. Sommer



3. Sommerferie (denne hører med til den forrige LOen)





4. Være meg selv




5. Du er en superproff

6. Sharing


7. SeriousSally

8. Pussegummiligaen


9. Lille Pusekatt

10. Findusa Stamnes


Så har jeg 2 minialbum



Sommer 2009 og Steampunk-albumet mitt!



Og 3 toppkort







Og 1 art journalside







Få se din topp 10-liste da vel!



Godt nyttår til alle mine lesere og kjære scrappevenner!


Jeg gleder meg virkelig til å se hva 2011 vil bringe av gleder!


NYTTÅRSKLEMMER FRA SCREPPA

10 kommentarer:

Hege sa...

Så mye lekkert du har laget i 2010. Likte veldig godt den øverste runde LOen din, men også flere av de andre falt jeg for.

Ha et riktig godt nytt år!

Elisabeth Helland sa...

like liker og liker absolutt alt du har lagt frem i dykket i kreativitetslageret ditt....
-ha ei superduper feiring av det gamle og feiring om at det nye året også blir alt hva du kan ønske deg...
klem

Gunn-Elin sa...

Helt utrolig at du har klart å plukket ut bare 10!! Du er jo så utrolig flink, og i mine øyne er alt du lager et mesterverk.
Tusen takk for masse inspirasjon i 2010. Jeg gleder meg til å se mer av dine scrapperier i 2011.
Godt nytt år!!!
Klem Gunn-Elin :)

Anne sa...

Utroolig så flott alt er. :)
Spesielt den øverste LO-en, minialbumene og kortene falt jeg helt for. ;)

Godt nyttår til deg. :)

Kristin Langnes sa...

Å, så moro å se så variert og flott liste. Som kattemenneske, falt jeg veldig for puse-LO'ene dine!

Ønsker deg et kreativt år i 2011.

Takk for inspirasjon, jeg hadde stor glede av å lage min topp-liste også!

Pauline sa...

Kjempeflotte ting du lager!!

Godt nytt år til deg!
Klem!

nedergaard ( Lissy ) sa...

Super flotte ting du har lavet... er vild med dem alle, men især det øverste runde

Også et rigtigt godt nytår til dig og dine kære

Hildegunn sa...

Så mye flott du har laget i løpet av året! Jeg får nesten lyst til å scrappe igjen når jeg ser hva du får til med LOene dine :)
Gleder meg til å se hva du lager i året som kommer også!

Ønsker deg et riktig godt nytt scrappeår!
Klem

Pinklady 68 sa...

Kjempe flotte prosjekter i 2010!!
Lenge siden jeg har laget LOèr...kanskje det blir en i kveld:-) Takk for inspirasjon. Klem Laila.

GryA sa...

Utrolig mye fint! Stoppet lenge opp ved blomsterhjertekortet ditt! Nydelig!