lørdag 12. februar 2011

Birthdaytracker



This is my first product I'm making for Pretty Little Studio. It is a birthday calendar - or tracker if you like!
I do have to write the birthdays down - otherwise I just forget them!

The products are sooooo cute, and I just love this sircles and tags. And PLS have lots of them!!!!

Pretty Little Studio-products used:
Apple Cider Pattern Paper
Be My Valentine Paper Pack
Mini Mother Goose Vintage Tags
Mini 2011 Vintage Calendar Cards
Blue Bottle Caps Calendar Tags
Valentine Side Lines Note Cards

6 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Så flott den var....
Og så må jeg jo si at kortet under her var rålekkert.
Så nydelig fargelagt motiv, WOW...
Klem fra Kaia

Elisabeth Helland sa...

veeeeeeeldig lekkert! er mange adjektiver som kan brukes, men jeg velger å bruke lekkert just nu.....
ha ei fin fin helg videre du og dine

Vibeke sa...

Bare en liten uke siden vi scrappet sammen.. Jeg synes det virker så lenge siden jeg. Men det er jo så kort tid til Screppa!!! Gleder meg så utrolig til det!!:)

Liker så godt disse bursdagssidene dine!! Flotte!! Tror jammen meg jeg skal lage en slik til min mormor jeg:)

Håper du får en flott helg sammen med gutta dine:)

Synnøve sa...

Så herlig !! De er jo til så spise opp de nydelige figurene på produktene :) Kjempesøte ! Jeg er så vimsete at jeg strengt tatt bør skrive bursdags datoer på innsiden av øyelokkene, men klart å lage en slik en er jo en god start :P Ha en fantastisk herlig morsdag :))

Alhana sa...

For en nydelig side og flott oppsett.
Kanskje jeg skulle prøvd å lage meg en bursdagskalender jeg også, det trengs i alle fall.
Ha en fin morsdag :D

Anonym sa...

Gorgeous birthday calendar Torill!
Hope you are well my friend :-)
I'm not making cards or blogging at the moment. I am enjoying my new hobby....photography! I'm just a beginner, with lots to learn but I'm enjoying the journey!
Think of you often!
Sending you big hugs from England.
Carole x