tirsdag 21. juni 2011

Sommergjest hos TJSC

Jeg er så heldig å få være sommergjest hos That's Just So Cute i sommer!
Så kjempekoselig å bli spurt da!!
Tusen takk damer!

Jeg skulle finne en utfordring også - og for meg er det ingen sommer uten jorbær!
Så den kom av seg selv!

" Hva hadde sommeren vært uten jordbær?"
La deg inspirere av fargen, fasongen, ordet, smaken, følelsen...
Eneste kriteriet er at det skal være minimum ett jordbær på bidraget! Det være seg en knapp, klistremerke, tegning, bilde, mønsterark osv)


Jeg lagde denne LOen som et inspirasjonsbidrag! Disse guttene er så søte som jordbær!!!


Fristen for denne utfordringen er helt til 17.august!
Så du har hele sommeren på deg!!

Link opp bidraget ditt i bloggen deres og nyt masse jordbær i sommer!!!
Du kan vinne 2 premier!!!



Jeg har brukt et jordbærstempel fra Magnolia, farget med Promarkere og glossy accent på for å få 3D-følelsen!

2 kommentarer:

Siv Anne sa...

Å så hærlig denne var, me like :)

Vibeke sa...

Det er så moro å se denne i bloggen -siden jeg så på at du lagde den!!:) Og med bilde også nå da;)
Jeg digger denne - synes du har så herlig oppsett - kule detaljer - og den jordbæra di er nydelig.
Og 2 av de flotte gutta dine også da:);)