torsdag 8. september 2011

Tag med Tim!

 Her kommer en tag jeg lagde i helgen!
Har kosa meg med Distress Stain, og Tim Holtz sine stempler - ja de er mine nå da, men Tim har liksom laget de. Kanskje ikke bare for meg, men... ja dere forstår:0)

Kjempegøy dette!
 Det blå paljettbladet fant Kari og Lene da de var ute og gikk en tur - og da tenkte de at den skulle sikkert jeg ha på noe jeg lagde... Stemmer det - passet jo supert på denne tagen som en fargeklatt!
Blir med på Card & Scrap sin utfordring med denne - hvor vi skulle pynte en tag.
Papirdokkene - 2 ulike dies/punch, jeg tror jeg har 5 på denne

8 kommentarer:

Lene sa...

Denne ble bare så superkul!! Tim Holtz sine stemper (eller dine da..)er bare så rå - og jeg syns faktisk at du er flinkere til å bruke dem enn han (så derfor bør du nå få dem..hehe)
Godt å se at "skatten" vår til deg kom til sin rett:) Slik er det når man har et øye for detaljer!!! (les:opplært til å finne søppel på gata i Trondheim..haha)

Green-Eyed Girl sa...

Gorgeous!

Julia sa...

Såå utrolig lekker!! Jeg venter på min første ladning distress stain, gleder meg :-)
Vintage LO`en var også helt bedårende, du mestrer alle stiler du (*imponert*)
Ha en fin kveld!

Marita sa...

En kjempestilig tag med flotte detaljer:)

Ha en fin helg.

Klem

❤ Kaia sa...

Lekker tag.
JEg tror jeg har 9 av Tim'ern sine clearstamp plater, så dette burde jeg jo absolutt prøvd meg på.
Denne var helt nydelig. Kjempeflotte farger, og lekre detaljer.
Klem fra Kaia

aina sa...

Sååå kult med tager!! Digger! Ha en flott kveld :-)

Marianne/skorpionen sa...

Ahhh......lekker lekker lekker!!! Elsker fargene du har brukt også elsker jeg Tim Holtz (ehhhh... fordi han lager så tøffe stempler )

klems

Diddij sa...

Stilig tag :) Flink du er med Tim sine stempler, de er vanskelige synes jeg :)

Takk for at du deltar hos papirdokkene :)
Linn :)