fredag 10. februar 2012

Life is beautiful!


Vi i ScrappeHuset har lyst til å gi dere litt EKSTRA INSPIRASJON og en LITEN UTFORDRING vi, slik at dere slipper å tvinne tommeltotter i helgen. ;)

Vi vil at du skal scrappe VINTAGE + at du skal bruke denne skissen
Du kan vende og vri på den, men den skal være gjenkjennelig. :)


  

Sponsorene av denne lille utfordringen er You Do og Pretty Vintage.

Pretty Vintage er jo min personlige sponsor, og her finnes serier klippeark produsert av Pretty Design, et lite foretak drevet av Hege Foyn.
Hittil har det blitt laget mange forskjellige ark i serien med vintage-bilder som kan brukes som motiver på f.eks. kort og andre papirhobbyprosjekter. 



I arkserien finner du søte barn, pene jenter og damer, kjekke herremenn, engler & sommerfugler, julemotiver, blomster, dyr, labels, sirkusmotiver, landskapsmalerier, varmluftsballonger og steampunk-inspirerte motiver og bilder! Mye fint å velge i!! 


Bildene produseres på 300 gr kartong, og har en veldig fin glød noe som gir et unikt og eksklusivt preg




her er min løsning på denne:

Sponsorbruk:
YouDo - Mønsterark  "Black & Craft damask" (fram og bakside), små roser, knopper, blad, blondeblomst, scraplim, limdotter og grønn bling
PrettyVintage - Vintagebilde og blomsterbilde inni rammen
Hobbygarasjen - Blonde
Korthobby - Metallramme 

God helg folkens!!!

3 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Nyyydelig kort og så lekkert med blomsterbildet inni metallrammen!
Og du, tusen takk for gode ord
Klem
ha en flott helg!

aina sa...

Kjempelekkert kort og en utfordring som er knallfiiin!!
Ser du skal til Geiranger-treffet, da sees vi, for da SKAL jeg på kurs med deg!! Og jeg gleeeeder meg vilt :-))
Ønsker deg ei flott helg :-)

Julia sa...

Kjempelekkert Torill!! Teksten er så sann, man bør tenke mer på hvor fint det er, nyt det! (jeg vet, litt sentimelntal på lørdagskvelden ;-))
Gleder meg masse til å treffe deg i april!
Ha en fin søndag/morsdag!
Klem