fredag 27. juli 2012

ARTmail with Dylusions

Det er jammen godt å være tilbake til scrappepulten og kose seg litt med farger og klin:0)

Bikuben har en utfordring gående, helt etter mitt hjerte. 
Det er Dylusions-uker der og vi blir oppfordret til å lage noe ved hjelp av produktene fra fantastiske Dyan Reaveley! (Som jeg var så heldig å møte i vår!)


Jeg har laget to postkort jeg da.

ARTmail er knallgøy, og jeg koser meg skikkelig med disse prosjektene.


Her har jeg brukt alt fra Dylusions; spray, stensiler og stempler.

På dette kortet har jeg brukt det samme som over, bare at tekststemplene er det Tim Holtz som står for:0)





8 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

herlige ARTmail!! Nydelige farger og flotte tekster!

Aquarell sa...

Så flotte og fargerike disse var. :-)

Maggie sa...

Herlige postkort! Dylusions er morsomt å leke med :-)

*marion* sa...

Du lager så mye lekkert , elsker fargene å tyeksten klem Marion

Toi9 sa...

Herlige kort!!
Tekstene og flotte farger!

Ha ei fin helg :)
Klem

Cathrines-creative sa...

Kjempe lekre Artmail:-)

Camilla sa...

Lekre!
Skulle ønske de lå i postkassa mi da ;)

Bikuben Hobby sa...

Utrolig flotte ArtMail! Morsomt å få i posten. Takk for at du deltar!