onsdag 15. august 2012

GjesteRommet og Fullfør KunstVerket i Vintage


ScrappeHuset er klare for å ta imot mange hærlige LOer og kort fra dere! 

Utfordringen er;

FullførKunstverket


- Vi viser frem en start på et kunstverk

- Du fortsetter det
- Begynn slik som oss - så kreerer du resten selv.
- Ting behøver ikke være det samme eks. kan man feks bytte ut 
noteark med mønsterark. Sirkel med firkant osv.


I tillegg så scrapper vi jo også i 
Månedens Scrappestil VINTAGE.

Gjesten vår i GjesteRommet er ingen ringere enn Stempelgal - Hilde

Slik er FullførKunstverket i august:


Og slik ble mitt bidrag - ett kort denne gangen!


Noen detaljer for dere her også:0)


Kos dere med utfordringen vår!



9 kommentarer:

Vibeke sa...

Jeg digger kortene dine!!! Dette ble kjempefint - herlig vintage:)

Filharmonica sa...

Rålekkert!!! Så flott med heklebrikken du har brukt. Denne utfordringen skal jeg helt klart prøve meg på :-) Ha en fin dag!

Anne sa...

For en flott utfordring!

Jeg elsker kortet ditt, nydelig pyntet og såå mange flotte detaljer!

Klem, Anne.

Lise Mariann sa...

Lekkert!! Digger vintagekortene dine altså.

Luce sa...

Helt nydelig kort - lekker blomsterklynge!
Ha en fin dag :O)

❤ Kaia sa...

Så lekkert dette ble..
Nydelig vintage....

Klem fra Kaia

Bodil sa...

så lekkert kort du har lagd :)

Tone-Lill sa...

Masse inspirasjon å hente her :) kjempe søtt kort, liker disse konvolutt detaljene du har brukt

Monika sa...

Nydelig kort!
Likte denne utfordringen, så kanskje jeg må hive meg med på den :)