lørdag 13. oktober 2012

Til far

Her kommer et "mannekort" jeg laget forrige helg. Kosa meg masse med dette, for det var så gøy å holde seg til svart og brunt igjen! Gøy å finne balansen mellom det feminine og det maskuline! For dette er altså et kort til far/gutten. Dette stempelet fra KaBoks er så lett å bruke og rammen er det Tim Holtz som her kommet med! 

Den svarte inspirasjonen fant jeg inne hos Anne Kristine for en stund tilbake!

 Jeg slenger meg med på utfordringen inne hos 
Papirpikene - gutt/mann
og hos Card and Scrap - Bånd/blonde

god helg!

8 kommentarer:

Grethe Røren sa...

Utrolig stilig og elegant herrekort. Takk for at du deltar hos Card and Scrap.
Klem

Luce sa...

Rette ord - Stilig og elegant!
Ha en nydelig søndag :o)

Wibeke sa...

Åååå aww! For et fantastisk herrekort :-) nå ble jeg i hvertfall overbevist om at den diesen er et må-ha! Ha fortsatt en fin søndag :-)
Klem

Randi Elisabeth sa...

Bare rett og slett fantastisk flott og elegant med svart og brunt :) Hvor kommer "herremannen" fra?

Papirdilla sa...

Lekkert og stilig herrekort! Herlig med svart og brunt sammen.
Tusen takk for at du deltar hos Papirpikene. Lykke til!
Hanne:)

Siv Anne sa...

Superlekkert <3

Klem fra meg

Berit sa...

Supert kort til en herre!
Flott med brunt og svart, og den store sløyfa!

Takk for deltagelsen og lykke til hos Papirpikenes verden!

Synnøve sa...

Kjempestilig kort! Tusen takk for at du deltar hos Papirpikenes verden:)
klem, Synnøve