mandag 18. mars 2013

Du vil for alltid ha en plass i mitt hjerte!

Hurra det er vår!!!
jeg er så glad i å kjenne solen varme disse vårdagene - kjenne fregnene sprette og kjenne på lovnaden om varmere stunder! <3 b="">

Her kommer et vårkort - påskegult og fresh!


Stempelet som er brukt finner du hos North Star Stamps 
- og vintagebildet finner du hos Pretty Design!


Jeg blir med på 
* Vintage utfordring sin SPRING-utfordring
* Nordsalten hobbyklubb sin utfordring - GUL
* Anonyme Scrappere sin utfordring - til en jente med minst 6 blomster

9 kommentarer:

Junhild sa...

Utrolig lekkert vintagekort, masse lekre farger sammen:)

Takk for at du deltar i utfordring hos NSHK:)

Tone-Lill sa...

Herlig påske/vår kort med mye lekkert i pynt. Me like !
:)

Toi9 sa...

Så lekkert!!
Nydelig tekst og herlige farger!

Ikke lenge igjen nå!!
JUHHUUUU, gleder meg !!:))))

Randi Elisabeth sa...

Gult er kult, og dette var flott. Likte godt det prikkete arket, alle lagene og blomstene også :) Fikk meg til å lengte enda mere mot vår og varmere tider...håper det kommer snart :)

Anne Lill sa...

Kjempefint vår kort du har laget!! Liker den vintage stilen :)

Takk for at du deltar hos oss i NSHK denne gangen, håper å se deg neste gang også :)

Anne Lill
DT NSHK

Hege sa...

Gult er kult!!!
Nydelig, Torill!

Sneiks!

klems

Anonym sa...

wow this is so pretty...i love your papers and overall design...so happy to see your work at the vintage challenge this week...lizzi

Luce sa...

Er litt på leting etter den våren jeg....Men, dette kortet var helt lekkert og lyser opp i hjerte og sinn!
Ha en fin dag :o)

Vibeke sa...

Hei søteste Torill
Et kjempefint kort!!:)
Nå sees vi snart - jeg gleder meg såååå:)