mandag 7. september 2015

Monokromatisk

Livet mitt er ikke momokromatisk
- det kan jeg si.
Og i helgen var jeg på scrappetreff i Trondheim - Trøndersaksa 2015!
Et treff med fargerike mennesker
og MASSE kreativitet! Jeg vil benytte anledningen til å takke "Klistrebandittene" for at de arrangerer treff for oss! KNAILL!!!
 
Med 11 kort, 3 tags og 1 LO, må jeg innrømme at det har vært en virkelig kreativ helg! Endelig er treffhøsten i gang
- og nå går det slag i slag!
 
 
Jeg har vært helt borte fra blogg en god stund nå, men nå skal jeg gå inn for å gjøre noe med dette!
 
Først ut er et monokromatisk kort i brunfarger. Noe jeg sjelden gjør - men etter en utfordring kom dette resultatet.
 
Jeg har brukt et stempel fra
Norsk Stempelblad.
 


 
 
Jeg hiver meg med på Papirlosjen sin monokromatiske utfordring.
 

3 kommentarer:

Tone K. sa...

Dette var skikkelig lekkert ! Tøft, koselig og flott..alt på en gang :D
Nydelig blomster "oppsats" og superstilig med tre-papir :D

SirisKort sa...

Så lekker bruk av blomster!
Takk for at du deltar på Papirlosjens utfordring denne måneden!
Klem Siri DT

Min hobbyverden sa...

Så utrolig vakkert og delikat kort.
Tusen takk for at du deltar på Monokromatisk utfordringen vår!
Smil fra DT-Ane Lene