lørdag 12. juni 2021

JUHUUU - jeg er tilbake!

Jeg er tilbake!!!

Det er med glede jeg kan fortelle dere at jeg er med i Papirdesign sitt fantastiske team igjen! Det har gått tre år, og jeg har hatt bloggpause så lenge også! 



Hvis du har lyst til å se hva jeg har lagd tidligere, er det bare å droppe innom kontoen min på Instagram! @screppa tar gjerne imot flere følgere! 

Det er så utrolig hyggelig å være tilbake - og så spennende å være med på teamet igjen! Det kjennes litt ut som om jeg har kommet hjem. Så nå gleder jeg meg til å vise dere hva mitt første bidrag er. 

Juni-utfordringen her hos Papirdesign er "å lage en gave til fest". Denne utfordringen er jo fin og åpen - og jeg har lagd et lite album som kan brukes til kort. Det er plass til bilder i lommene, slik at man kan personliggjøre gaven litt ekstra til den som har fest! 

Her har jeg brukt skyen som en bakgrunn for JUHUUU-en. (En av mine favorittdies!!) Jeg har stanset den ut tre ganger og limt de opp på hverandre for å skape litt styrke og dybde på teksten. 



Den første lommen er dekorert med et stempel fra stempelplata "Vipps", og en tag fra gamle dager! 


"Cash er bare så 1814"..... 


Her kan man dekorere tags og legge inni lommene. skrive ut bilder, eller skrive ned en morsom historie om mottakeren, for å sprite opp festen litt! Det er bare fantasien som setter grenser her. 


Juhuuu - dagen er din!





Produkter:

Ark:


Ingen kommentarer: