lørdag 27. september 2008

Ny episode i "Awards"




Jeg har vært så heldig å få disse to awardene fra Marte
Kjempekoselig altså. Jeg blir så glad når jeg får slik oppmerksomheter. Det betyr vel at jeg gjør noe positivt, og kan spre litt positivitet:-) Veldig kjekt iallefall!

Jeg fikk en koselig invitasjon til treff i morgen kveld også fra Marte. Tror nok jeg må titte innom en tur, etter at feiringen av 8-åringen er unnagjort i bassenget!

Jeg vil sende disse to videre til Hanne jeg! Ei dame som jeg virkelig blir glad av å møte, og titte innom bloggen hennes. Hun har alltid masse å fortelle og hennes positivitet er bare så flott! Tusen takk, Hanne for at du er den du er. - Og for at jeg har fått mulighet til å bli kjent med! Jeg tror jeg sendte min forrige award til henne også, men hun fortjener de alle!!!

1 kommentar:

Hanne sa...

Næmmen herreminskaper da Torill, nå ble jeg virkelig rørt!!! TUSEN takk!!! Ble litt lattermild også da, "alltid har noe å fortelle" - det var en fin måte å si at det er vanskelig å stoppe skravla på henne *hehe*

Supersøt & snill er du!!!
Kjempeklem - og grattis med 8-åring! Det må jeg huske til i morra...