søndag 12. oktober 2008

ManiaRunway #1 - og jeg vant!!!

ManiaRunway fikk vi på mandag denne syke oppgaven med å bruke dette litt spesielle bildet på en LO. Vi skulle bruke dette, lage oss kaffeark og bruke et eller flere frimerker. Ja, her kommer resultatet - og alle som leverte gikk videre til neste runde! Dette er hva jeg kaller en UTFORDRING, altså! JEG HAR BRUKT MAGNOLIAS GJERDE "STAKET".

At Mania Runway we got this picture to use on our LO... It was a real challange, but here is my work. We all get to the next round:-)



AND I'M THE WINNER OF THIS CHALLANGE!!! I CANT BELIVE IT. I'M NOT USED TO WINNING!!! I'M SOOOO HAPPY. Of all those others FAB LO, it was my turn this time! Take a look at ManiaRunway and see the others!!! thanks for all your comments!

OG JEG ER VINNEREN AV DENNE RUNDEN! jEG TROR DET IKKE - JEG ER IKKE VANT TIL Å VINNE! JEG ER SÅ GLAD!!!! og så med den utfordringa da!!!
av alle de kule LOene, så ble det min tur! Nå gleder jeg meg til neste oppgave.
Ta en titt innom ManiaRunway og se de andre kule bidragene også!!!

OG TUSEN TAKK FOR KOSELIGE KOMMMENTARER! DET SETTER JEG VIRKELIG PRIS PÅ!!! KLEM

21 kommentarer:

ninabakke sa...

stilig LO :)

{ Kristina } sa...

Haha, likte du ikke bildet? :P

Veldig stilig layout du leverte inn til oss. Digger det gjerdet jeg, har du tegnet det selv?

Hanne sa...

ÆSJ, for et bilde :/ Skjønner godt at du slet litt med dette, ja! Men dæh, det ble en stilig LO!! Kaffearket ble jo flott, likte at det vises så godt!

Ha en finfin søndag, snuppa, ser ut til å være kortlagervær, gitt! :D
Klemmings :)

annes paperfun sa...

Kjempestilig LO du fikk til med dette bildet ;)Og det gjerdet var kjempeflott.
Ønsker deg en god søndag.

Heidi sa...

Kjempeherlig LO! Digge det gjerde!

Heidi
ScrappeMania

Maren sa...

Kikket igjennom alle bidragene nå, dette er min favoritt :) Bra jobba!!

Store og små sa...

Herlig løsning!
Jeg håper du vinner.

oheidia sa...

Jeg synes løsningen din var kjempefin - helt hærlig stil og det gjerdet var prikken over i'en. Utrolig så morsomt at vi har løst oppgaven så forskjellig og jeg er veldig glad for å bli med videre også! :=)

Janne sa...

Hei
Dette var spennande. Noko heilt nytt, stilig.
Har lagt deg til i blogglista mi, håper det er ok:)
Janne

oheidia sa...

Gratulerer masse med seieren! Velfortjent!!!

Stor klem fra meg!

annes paperfun sa...

GRATULERER!!! Så moro og så absolutt velfortjent seier til deg.
Stor klem fra Anne

Julia sa...

Gratulerer så masse med seieren! Vel fortjent!
Sier som Kristina, Hvor har du fått i gjerdet? Det var nydelig!!

SILJE sa...

Gratulerer med oppgaveseieren!! Denne LO'en var utrolig stilig...og jeg hiver meg med flere og kommenterer bruken av gjerdet! Det gjør LO'en komplett!!!

Karin sa...

For en utrolig stilig LO du har laget! Lykke til med Screppa i Kirkegata, kanskje jeg kan ta turen innom en gang når " æ e heim te a mor".

❤ Kaia sa...

Kul LO, og du vant forstod jeg.
Gratulerer så masse. :o)

Elisabeth sa...

oj oj oj gratuelerer så masse;) syns den var kjempe stilig denne her altså.

ha en fortsatt fin uke

klem fra elisabeth

Anonym sa...

CONGRATULATIONS TORILL...Wow, I am so pleased for you! It's no surprise that you have won, your pages and cards are always so beautiful.
ENJOY THE MOMENT!
Hugs
Carole :-)

Inga sa...

Hei!
Tusen takk for bursdagshilsen, det var veldig koselig :)

Du lager forresten kjempeflotte kort og LO'er!

Håper dere koser dere i Norge også!

Hildegunn sa...

Kjempestilig LO, gratulerer så mye med seieren!
Gleder meg til å følge deg videre!

Anonym sa...

Hi Me
I have given you an award...see my blog for details :-)
Hugs
Carole xxx

Store og små sa...

Som jeg sa, den fortjener å vinne!

Og ja, selvsagt kan du henvise til artikkelen. Bare stas det!