lørdag 31. juli 2010

I'm back!!

O heilage ferie!!!
For en deilig ferie - 14 dager med varme på kroppen og påfyll i toppen!!
Har hatt en virkelig deilig syden ferie! Nå er det klart for å printe ut bilder og starte på scrapping igjen - det kribler etter å starte!

Mens jeg har vært borte har det blitt lagt ut 2 utfordringer inne på Scrappehuset og her er mine bidrag til disse. ScrappOrdet

og Inspirator.



Det aller første jeg leste da jeg logget meg på nettet igjen - var at jeg hadde vunnet et årsabbonement hos Ett Trykk!!! HURRA!!! Tusen takk til Herr Random!!


Med dette kortet;

4 kommentarer:

toi9 sa...

Kjempefine Lo'er, og gratulerer med 1 års abonementet :) Kortet var lekkert. Så fint med vimplene, og fint pynta.

Klem Toini

Kaia sa...

Kjempeflotte LO'er, og gratulerer med årsabonnement på Ett Trykk.
Hørtes deilig ut med to uker med sol!!!
I oktober er det min tur, da skal jeg også ha to uker med sol, det blir deilig...
Klem fra Kaia

sjeroks sa...

Så kule scrappesider:D
å gratuler med 1.års abonement:D
Kortet var kjempe fint.

GryA sa...

Grattis med premie!Kjempefint kort!