onsdag 1. september 2010

"På tivoli" - med Scrappehuset

Jeg jobber med mitt feriealbum innimellom jobb, kursing og kos. Og denne runden i Scrappehuset har jeg laget to sider til vår nye utfordring. Siden vi nå har kommet til september, passer det vel bra med en utfordring med farger som kan minne litt om høst. Utfordringen fra oss jentene i Huset er som følger:

"LA DEG INSPIRERE AV FARGENE I DENNE LAYOUTEN"

Premien er et gavekort fra Lawn Fawn på 25$

Her er mine to sider;


Sponsorbruk:
Ark fra Sassafras
Klistremerker fra AdornIt
Bokstaver - StudioCalico
Blomster og emballasje fra Prima
Gluedots

9 kommentarer:

Vibeke sa...

Stilig!!!
Så flink du er som lager spesielel album. Kanskje jeg må begynne med det også:)

Ann Cicilie sa...

Fy søren, så stilig og fargerikt! Ble skikkelig happy av denne altså, og synes du har fanget tivolistemningen så godt :)

Anonym sa...

Så flotte og fargerike sider du har laget! Super utfordring!

Flott bloggen din har blitt også, blir fint med slike tab'er øverst!

Anne sa...

Kjempekult, blir helt glad av dette. :)

Monika sa...

Så morsom og fargerik lo :)

Ha en fin kveld :)

Lula sa...

Herlig og full av herlige farger. Morsomt å kikke på alle de kule detaljene

Elisabeth Helland sa...

er så genialt lekkert dette her....bare tanken på å lage tivoli-LO'er får meg til å grøsse, meeeeeen, skal innrømme og si at jeg ble en smule godt inspirert her altså.....

Iselind sa...

Herlige og fargerike albumsider Torill. Til å bli glad av.

Ha en fin fin dag.
Gleder meg til å se deg igjen i Oktober.

Klemz

Hildegunn sa...

Skikkelig flotte sider til albumet, herlige farger dere har valgt denne gangen! Jeg ble veldig inspirert!

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min!
Gleder meg til i morgen :-)
Klem