lørdag 25. september 2010

Vintage utfordring #7 - la det skje...

Bølgepappen er en kjær venn, og det samme er disse fargene jeg brukte her. Litt svensk kanskje, men helt digg. Utfordringen inne hos Vintage utfordring er BØLGEPAPP. Så her rekker jeg jammen å bidra med mitt 2.bidrag:0)
Etter treffet i går (takk damer for inspirerende treff, IGJEN!!!), sto jeg opp i dag og hadde en plan klar. MÅTTE lage et kort i morgentimene! Og slik ble altså det!!

Arkene jeg har brukt er fra Websters Page og Prima, blomster fra Prima, bilde fra Pretty Vintage og den nydelige lille skjeen er fra KortHobby.

Ha en strålende vakker lørdag!!

9 kommentarer:

Ingun sa...

Nydelig vintage kort. Fine farger i lag.
Søtt motiv.
God helg.

Alhana sa...

For et flott og lekkert pyntet vintagekort. Nydelig, og den skjea passet fint til resten :)

Aquarell sa...

Nydelig kort, og den skjea var bare så søt. Fine farger sammen. :)

Anonym sa...

Takk for koselig hilsen i bloggen min :o)
Det var sååå koselig å møte deg på ordentlig her for et par uker siden!
Jeg digger alt du lager, masse flotte ting :)

Ha en finfin lørdag!

Siv Anne sa...

Dette var kjempefint :) Digger skjeen du har på.

Tusen takk for en helrig pakke. Gleder meg veldig til Scrappeningen

Linda S. L sa...

aaaah dette va knall lekkert! kjempe flotte farger sammen :D
takk for at du deltar hos vintage udfordring!
klemmm fra Linda S. L

Vibeke sa...

Utrolig fint vintagekort!!! Lekkert pyntet :)

Hildegunn sa...

Supert kort med herlige farger, stilig motiv og megakult med en skje på kortet!
Ønsker deg ei finfin uke!
Klem

Sylvia sa...

Dette var skikkelig stilig altså:-)
Så tøffe farger du har brukt!!