søndag 1. juli 2012

ScrappSangen


Vi er endelig inne i sommermåneden over alle sommermåneder...
JULI er bare best - og jeg gleder meg veldig til sol og varme - og fri:0)

Vi i ScrappeHuset gleder oss også - og det er sommer og sol der også!
Denne måneden skal vi "ScrappeSangen"

Juli 
(Mel.: Sol ute, sol inne) 

Sol ute, sol inne, 
ta et bad der det er å finne, 
plomp! uti dammen! 
Sol nede, sol oppe, 
gå gå brettet og prøv å hoppe, 
plomp! uti dammen. 
Juli har ferie, kom igjen, 
finn melodien og hold på den. 
Sol ute, sol inne, 
ta et bad der det er å finne, 
plomp, alle sammen!



Vi i Huset er blitt sponset med et herlig kit fra StudioCalico
 - et kjempekult og litt annerledes kit!!:)


Her er mitt bidrag - og dette er fra 17.mai i fjor 

- ikke akkurat sol.... men is må man ha uansett!

Jeg har tatt utgangspunkt i en gammel skisse jeg fant. 
Vet ikke helt hvor den kommer fra faktisk, men den var morsom iallefall!


Sponsorbruk:

Studio Calico; mønsterark, bokstaver, sommerfugl, bånd.


1 kommentar:

Marthe sa...

For en utrolig søt LO! :)